ترامپ به دنبال نابودی بیت کوین

رقص مرگ بیت کوین: ترامپ، محبوب‌ترین رمزارز را نابود می‌کند؟

دونالد ترامپ، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تهدید بزرگی برای رمزارزها و بیت کوین خواهد بود. آیا نابودی Bitcoin در راه است؟

ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، اخیراً با توجه به موفقیت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، مواضع جدیدی را اتخاذ کرده است. او که قبلاً تهدیدی برای استفاده از ارزهای دیجیتال محسوب می‌شد، اکنون به محبوبیت و استفاده گسترده این رمزارزها اذعان می‌کند. حتی یکی از روش‌های پرداخت جهت خرید کفش ورزشی برند ترامپ نیز Bitcoin بوده است.

تأثیر مستقیم دونالد ترامپ روی قیمت تاریخی بیت کوین

قیمت بیت کوین پس از نخستین مصاحبه او، افزایش تاریخی را تجربه کرد و به بالای ۷۲ هزار دلار رسید. این رشد قیمت متوجه دیگر رمزارزها نظیر اتریوم، سولانا و دوج کوین نیز شد. او در مصاحبه خودش عنوان کرد که رمزارزها شکل دیگری از ارز هستند و او نمی‌خواهد که آن‌ها باعث تضعیف دلار شوند. در عین حال، او همچنان به دفاع از جایگاه دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره پیشرو در جهان پرداخت و مدعی شد که به هیچ کشوری اجازه کاهش ارزش دلار را نخواهد داد.

ترامپ به دنبال نابودی بیت کوین

پیشینه خبر:
قیمت بیت کوین رکورد ۷۲ هزار دلار را شکست چرا بیت کوین گران شد و افزایش قیمت ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟

هرچند ترامپ از سرکوب ارزهای دیجیتال صرف نظر کرده است، اما تصمیم او از توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی ایالات‌متحده جدی است. وی این ارزها را به عنوان تهدید خطرناکی برای آزادی پول توصیف کرده و می‌گوید که این ارزها می‌توانند دولت فدرال را قادر به کنترل مطلق بر پول افراد بکنند.

در حالی که ترامپ به دیدگاه‌های جدید نسبت به ارزهای دیجیتال رسیده است، باید منتظر ماند و دید که او بعد از پیروزی احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، چه تأثیر بر بازار ارزهای دیجیتال و اقتصاد جهانی خواهد گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*