پیشگویی پایان جهان توسط ایزاک نیوتن

پیشگویی پایان جهان توسط ایزاک نیوتن؛ ۳۶ سال دیگر!

ایزاک نیوتن، نابغه فیزیک جهان در زمان حیات خود پایان جهان را پیشگویی کرده بود. طبق پیش‌بینی او، فاصله زیادی با مرگ هستی نخواهیم داشت!

ایزاک نیوتن، نابغه یگانه فیزیک، در حالی که قوانین جاودانه حرکت و گرانش را به جهان هدیه داد، در تاریکیِ خرافه و باورهای عجیب نیز غوطه‌ور بود. او که در جستجوی اکسیر حیات و تبدیل فلزات به طلا، عمر گران‌بهایی را صرف کیمیاگری کرد، نظری هولناک راجع به آینده بشریت نیز مطرح کرد: پایان جهان در سال ۲۰۶۰.

استفان اسنوبلن، مدیر پروژه نیوتن کانادا، رمزگشای این پیش‌بینی عجیب است. نیوتن با محاسباتی ساده، انحراف کلیسا از مسیحیت را در سال ۸۰۰ میلادی نقطه آغاز انحطاط و تاریکی دانست. نیوتن با اعتقاد به چرخه ۱۲۶۰ ساله انحراف، سال ۲۰۶۰ را به‌عنوان نقطه عطف فاجعه و پایان جهان پیش‌بینی کرد.

پیشگویی پایان جهان توسط ایزاک نیوتن

نیوتن در وحشت از این تاریخ شوم، جنگ‌ها، فجایع و تاریکی مطلق را به عنوان سرنوشت محتوم بشریت رقم زد. با این حال، او اذعان داشت که جز خداوند، هیچ کس از زمان دقیق آخرالزمان آگاه نیست.

۳۶ سال تا پایان جهان!

اکنون، بیش از سه قرن از محاسبات نیوتن می‌گذرد و ما در آستانه سال ۲۰۶۰، منتظر سرنوشتی مبهم و هراس‌انگیز هستیم. ۳۶ سال دیگر، راز تاریک نیوتن برملا خواهد شد و خواهیم دید که آیا پیش‌بینی او به واقعیت تبدیل خواهد شد یا بشریت راهی برای نجات خود از این فاجعه قریب الوقوع خواهد یافت.

در گجت نیوز بخوانید:
ماموریت جدید ناسا، پایان جهان را پیشگویی می‌کند دست نوشته‌های سوخته نیوتن اسرار تحقیقات آخرالزمانی این نابغه را برملا می‌کنند