گلکسی A35 جایگزین مناسب A53

ارتقاء با بودجه محدود: آیا گلکسی A35 جایگزین مناسبی برای A53 است؟

آیا خرید گوشی گلکسی A35 برای کاربرانی که صاحب گوشی A53 هستند مناسب است؟ در اینجا به بررسی دلایلی خواهیم پرداخت که نشان می‌دهد بله!

کاربران گلکسی A53 که به دنبال ارتقاء گوشی خود هستند، ممکن است تصور کنند گلکسی A55 جدید تنها انتخاب منطقی موجود برای خرید یک گوشی میان‌رده است؛ اما قضیه این گونه نیست. اگرچه گلکسی A55 بدون شک یک گوشی بهتر و جانشین شایسته‌ای به شمار می‌رود، اما کاربران گوشی قدیمی آ ۵۳ نباید به‌سادگی از کنار گلکسی آ ۳۵ جدید با قیمت مناسب‌تر عبور کنند. سامسونگ چندی پیش هر دو گوشی A55 و A35 را به‌طور همزمان معرفی کرد.

از نظر فنی، مدل A35 نسبت به A53 در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرد. با این حال، دو سال پیشرفت در دنیای موبایل می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و در واقع، A35 در بسیاری از جنبه‌ها عملکردی بهتر را از A53 ارائه می‌دهد.

پیشینه خبر:
معرفی گلکسی آ 55 و آ 35 (Galaxy A55, A35) از زبان سامسونگ

چرا ارتقا از گلکسی A53 به گلکسی A35 ارزشمندتر است؟

شاید برایتان تعجب‌آور باشد، اما در ادامه به حداقل پنج دلیل اشاره می‌کنیم که چرا گلکسی ای ۳۵ می‌تواند یک ارتقاء ارزشمند برای گوشی هوشمند دو سال پیش شما باشد.

۱. نمایشگر AMOLED بهتر و روشن‌تر

سامسونگ در گوشی جدید گلکسی ای ۳۵ خود از نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت استفاده کرده است. این نمایشگر همچنین به فناوری Vision Booster مجهز شده که باعث بهبود قابل توجه دید و دقت رنگ در تمام شرایط نوری می‌شود.

گلکسی A35 جایگزین مناسب A53

در مقایسه، گلکسی A53 شما نمایشگری ۰.۱ اینچ کوچک‌تر دارد، حداکثر روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد و از فناوری Vision Booster بی‌بهره است. در واقع، از نظر کیفیت نمایشگر، A35 نسبت به A53 برتری دارد و فناوری Vision Booster این تفاوت را به طور قابل ملاحظه‌ای برای کاربران آشکار می‌کند.

۲. عملکرد بهتر گلکسی A35

گلکسی A35 جدید به تراشه اگزینوس 1380 مجهز شده است، در حالی که گلکسی A53 شما از تراشه اگزینوس 1280 بهره می‌برد. به عبارت دیگر، گلکسی ای ۵۳ شما تراشه مشابه همان گلکسی A25 اقتصادی جدید را دارد، در حالی که گلکسی ای ۳۵ تراشه خود را از گلکسی A54 قرض گرفته است. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که دو سال واقعا می‌تواند باعث ایجاد تفاوت شود. علاوه بر این، گلکسی A35 با 6 گیگابایت رم شروع می‌شود و یک گزینه 8 گیگابایتی نیز دارد، بنابراین اگر گیر یک A53 با 4 گیگابایت رم افتاده‌اید، دلیل دیگری برای بهتر بودن A35 وجود دارد.

گلکسی A35 جایگزین مناسب A53

۳. اتصال بهبود یافته

برتری گلکسی A35 تنها به خاطر صفحه‌نمایش روشن‌تر و عملکرد خام بالاتر آن نیست، بلکه به دلیل بهبودهای کیفیتی نیز هست. اگر گلکسی A53 خود را با A35 تعویض کنید، از اتصال بهبود یافته، از جمله Wi-Fi 6 برای دسترسی سریع‌تر به شبکه و بلوتوث 5.3 با صدای بهتر، بهره‌مند خواهید شد.

۴. کیفیت ساخت بهتر

شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما گلکسی A35 نسبت به گلکسی A53 از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است و ظاهری مدرن‌تر دارد، به ویژه از آنجایی که اولین گوشی در سری A3x است که از نمایشگر Infinity-O استفاده می‌کند.
اگرچه گلکسی A35 به‌طور قابل توجهی بهبود نیافته است، اما همچنان بهتر است. این گوشی دارای فریم پلاستیکی و درجه‌بندی IP67 مشابه A53 است. اما علاوه بر آن، از پنل پشتی شیشه‌ای به جای پلاستیکی بهره می‌برد و همچنین از محافظت بهتر نمایشگر با گوریلا گلس ویکتوس+ برخوردار است.

گلکسی A35 جایگزین مناسب A53

۵. جدیدتر بودن گلکسی A35، و اهمیت آن

در نهایت، گلکسی A35 به این دلیل که یک گوشی جدیدتر است، نسبت به گلکسی A53 شما بهتر است. این موضوع به چند معنی است. اول، به احتمال زیاد با یک بار شارژ، عمر باتری بهتری ارائه می‌دهد، به خصوص اگر در دو سال گذشته از گلکسی A53 به عنوان گوشی اصلی خود استفاده کرده‌اید. دوم، این گوشی با اندروید 14 و One UI 6.1 (بدون هوش مصنوعی گلکسی) عرضه می‌شود و چهار به‌روزرسانی اندروید دیگر تا نسخه 18 دریافت خواهد کرد.

پیشینه خبر:
گلکسی A55 و A35 سامسونگ چند سال آپدیت دریافت می‌کنند؟

گلکسی A35 جایگزین مناسب A53

و سوم، پیشرفت‌های جزئی دیگر و ویژگی‌های جدیدتر است؛  زیرا این تلفن حداقل دو نسل جدیدتر از A53 خواهد بود. به‌طورمثال، گلکسی A35 دارای ویدیوی Super HDR است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهایی با محدوده دینامیکی بیشتر و رنگ‌های بهتر را ضبط کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*