عیدی همراه اول

عیدی همراه اول برای سال 1403 اعلام شد

عیدی همراه اول شامل محصولات دیجیتال این اپراتور اعلام شد. در ادامه با جزئیات بسته‌های متنوع عیدی همراه اول برای سال 1403 آشنا خواهیم شد. برای استفاده از این بسته‌ها، باید اول به دنبال فعال سازی سیم کارت همراه اول خود باشید.

اپراتور همراه اول همانند سال‌های گذشته پویش عیدی را برای مشترکان خود در نظر گرفت. در این پویش سبدی از محصولات دیجیتال این اپراتور نیز ارائه می‌شود.

نحوه دریافت عیدی همراه اول

تمام مشترکان اپراتور همراه اول با به‌روزرسانی اپلیکیشن همراه من و ورود به بخش طرح های تشویقی و عیدی 1403 می‌توانند با چرخاندن گردونه‌های مربوط به دو عیدی «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» از همراه اول عیدی دریافت کنند.

عیدی «بسته و اعتبار» که مشترکان به مدت 2 روز فرصت دارند از آن استفاده کنند، شامل «اعتبار مکالمه داخل شبکه 10، 20، 50 یا 100 هزار تومانی»، «بسته‌های یک ساعته، دو ساعته و دو روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» و «بسته‌های یک گیگابایت، دو گیگابایت و دو روز اینترنت نامحدود» است.

بسته عیدی «خدمات زندگی دیجیتال» نیز کدهای تخفیف و اعتبار سرویس‌های دیجیتال نظیر سرویس های دیجیتال «ابر همراهی»، «آکادمی همراه»، «خانومی»، «دیجی کالا»، «پینکت»، «آی بیمه»، «نت باکس»، «اکالا»، «فیدیبو» و «فروشگاه اینترنتی همراه اول» را شامل می‌شود.

لازم به ذکر است پس از اینکه مشترکان وارد اپلیکیشن همراه من و بخش دریافت «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» شودند و همچنین پس از اینکه به آنها بسته‌های عیدی اختصاص پیدا کند، لینک اوانو و عنوان بسته‌های عیدی را دریافت و مشاهده خواهند کرد.

مشترکان برای استفاده از بسته‌های عیدی باید به اپلیکیشن اوانو مراجعه کنند. در این اپلیکیشن قادر به مشاهده هدایای خود در دو کارت جداگانه «هدیه بسته و اعتبار» و «هدیه خدمات زندگی دیجیتال» خواهند بود.

معرفی عیدی به دیگران

اپراتور همراه اول امکانی را فراهم کرده تا مشترکان در زمانی که عیدی خود از گردونه های «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» را انتخاب می‌کنند، در پایین صفحه شماره‌های مورد نظر خود را وارد کنند تا در کنار پیام تبریک نوروزی بتوانند عیدی همراه اول را نیز به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

تمام مشترکان اپراتور همراه اول که سیم کارت آنها فعال است، می‌توانند در بازه زمانی چهارشنبه 1 فروردین 1403 تا 10 فروردین 1403 با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من در این پویش شرکت کرده و هدیه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*