نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت و حضور همراه اول برگزار شد. این نمایشگاه به مدت 14 روز در مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز یک فروردین 1403 با حضور و حمایت اپراتور همراه اول در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد و تا روز 14 فروردین 1403 هر روز از ساعت 17:30 تا 30 دقیقه بامداد میزبان علاقه‌مندان به قران کریم خواهد بود. همچنین در این رویداد بین‌المللی، نمایندگانی از 25 کشور حضور دارند.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت همراه اول

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» در قالب 25 بخش شامل کودک و نوجوان، حکمرانی قرآنی، مشاوره و پژوهش‌های قرآنی، جلسات خانگی، پوشش ایرانی و اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و تا 14 فروردین 1402 به کار خود ادامه خواهد داد. اپراتور همراه اول که به‌عنوان حامی برگزاری این رویداد قرآنی محسوب می‌شود، دو سرویس دیجیتال «شاد» و «درسا» خود را در این رویداد ارائه کرده است.

سرویس «درسا» به‌شکل تخصصی قرآنکده‌ای را معرفی می‌کند که در سال 1397 با رویکرد ارائه خدمات متنوع قرآنی بر بستر جلسات برخط تاسیس شده و از سال 1402 نیز تحت عنوان «قرآنکده مجازی حبّه» در حال فعالیت است.

قرآنکده مجازی حبه مزایای متعدد آموزشی و جلسات برخط، عدم محدودیت جغرافیایی، استفاده بهینه از زمان و انرژی، صرف هزینه کمتر، رهایی از دود و ترافیک بهره می‌برد و با استفاده از امکانات متنوع فضای جلسات برخط، بهره‌مندی از عدالت آموزشی توانسته فعالیت‌های قرانی را طراحی و اجرا کند تا بخشی از جامعه که نمی‌توانند به اساتید مجرب یا فرصت و امکان شرکت در جلسات حضوری دسترسی داشته باشند، به آسانی از این امکانات بهره‌مند شوند.

این قرآنکده در 6 محور اصلی شامل «3 محور به‌عنوان دوره‌های آموزشی مستمر» و «3 محور به عنوان فعالیت‌های موسمی» فعالیت می‌کند. این سرویس همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن سعی دارد فعالیت‌های خود را به علاقه‌مندان به قرآن معرفی کند و از نزدیک با آنها تعامل داشته باشد.

گفتنی است در برگزاری این رویداد 46 موسسه مردمی و 24 نهاد حاکمیتی فعالیت دارند. ضمن این‌که در این دوره 160 ناشر نیز کتاب‌های قرآنی و دینی خود را به علاقه‌مندان قرآنی ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*