خداحافظی با انتظار طولانی برای آپدیت گوشی های سامسونگ

خداحافظی با انتظار طولانی برای آپدیت گوشی های سامسونگ

به‌لطف قابلیت آپدیت‌های یکپارچه که کار خودش را با گلکسی A55 آغاز کرده، با انتظار طولانی برای نصب آپدیت گوشی های سامسونگ خداحافظی کنید.

سال‌ها بود که کاربران گوشی های سامسونگ از انتظار طولانی و آزاردهنده برای دریافت جدیدترین آپدیت ها رنج می‌بردند. در حالی که اکثر برندهای اندرویدی از سال ۲۰۱۶ به قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه دسترسی دارند، اما سامسونگ همچنان کاربران خود را با فرایندهای قدیمی خسته می‌کرد. اکنون، سرانجام پس از ۸ سال انتظار، این غول کره‌ای نیز تسلیم شد و قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه را به گوشی‌های خود آورد.

اولین گوشی سامسونگی که از این قابلیت جدید بهره‌مند می‌شود، گلکسی A55 است. به‌روزرسانی امنیتی جدید اندروید که در اسفند ۱۴۰۳ برای این گوشی در هند منتشر شد، قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه را نیز با خود به همراه آورد. حالا دیگر کاربران با دانلود به‌روزرسانی دو پیام می‌بینند: «در حال دانلود و نصب» و «در حال تایید».

خداحافظی با انتظار طولانی برای آپدیت گوشی های سامسونگ

بدون انتظار بروزرسانی‌ها را روی گوشی خود دریافت کنید

قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه به این معناست که در حالی که شما با خیال راحت از گوشی‌تان در پارتیشن A استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی روی پارتیشن B نصب می‌شود. پس از تکمیل نصب، گوشی تنها برای راه‌اندازی مجدد (حدود ۹۰ ثانیه برای گلکسی A55) در دسترس نخواهد بود. دیگر خبری از آن انتظارهای چند دقیقه‌ای برای پایان کامل فرایند به‌روزرسانی نیست و به محض راه‌اندازی مجدد، می‌توانید دوباره از گوشی خود استفاده کنید.

هنوز مشخص نیست گوشی بعدی سامسونگ که این قابلیت را دریافت خواهد کرد، چه نام دارد؛ اما به نظر می‌رسد مدل‌های قدیمی‌تر از گلکسی ای ۵۵ بی‌نصیب بمانند، چرا که این قابلیت نیازمند پیکربندی خاصی در کارخانه است.

پیشینه خبر:
گلکسی A55 در برابر گلکسی A35؛ کدام میان رده سال 2024 سامسونگ برای ما مناسب‌تر است؟ گلکسی A55 و A35 سامسونگ چند سال آپدیت دریافت می‌کنند؟ گلکسی A55 در برابر A54 سامسونگ؛ میانرده پرفروش سامسونگ در یک سال گذشته چه تغییراتی کرده؟