سلاح ضدپهپاد چینی

سلاح جدید چینی‌ها، هر پهپادهای را به خاک سیاه می‌نشاند

اخیرا چین از سلاح ضدپهپاد جدیدی رونمایی کرده که با قابلیت‌های خاص خود می‌تواند هر پهپادی را شکار کند. در ادامه با سامانه 625 آشنا شوید.

ارتش چین اخیرا در طی رزمایش پدافندی خود، از یک سلاح ضدپهپاد جدیدی با نام 625 رونمایی کرده که با سامانه‌های مختلف خود می‌تواند هر پهپادی را ساقط کند. ارتش چین یکی از قوی‌ترین ارتش‌ها در زمینه سامانه‌های پدافند هوایی بوده و به انواع سلاح‌های ضدپهپاد مجهز است.

سلاح ضدپهپاد چینی ها

سامانه‌های پیشرفته نوع 625، سلاح های جدیدی هستند که ارتش چین با معرفی آن‌ها در سر خط اخبار نظامی قرار گرفته است. این سامانه‌ها عمدتا برای مقابله با تهدیدات هوایی در ارتفاع پایین طراحی شده و می‌توانند انواع هواپیماهای کوچک، بالگردها و پهپادهای نظامی را ساقط کنند. پهپادها از جمله ادواتی هستند که به‌خاطر ماهیت سریع خود، در نبردها می‌توانند چالش برانگیز باشند اما با وجود چنین سامانه‌های پدافندی دیگر نمی‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند.سلاح ضدپهپاد چینی

سامانه پدافند هوایی 625 چین، ترکیبی از یک مسلسل ضدهوایی با چهار موشک‌انداز است که بر روی یک خودرو تاکتیکی هشت چرخ نصب شده‌اند. یک تفنگ 6 لوله 25 میلی‌متری در کنار چهار موشک‌انداز کوتاه برد از جمله ادوات نظامی این سامانه به‌شمار می‌روند. همچنین رادارهای پیشرفته و سیستم‌های تشخیصی بسیار دقیقی نیز روی این شاسی نصب شده تا بتوان اجسام کوچک با حداقل سطوح بازتابنده را شناسایی کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
تماشا کنید: خطر جنگ جهانی سوم بیخ گوش ساکنان زمین این سلاح خطرناک با ظاهر جنگ ستارگان، هر پهپادی را نابود می‌کند سلاح لیزری جدید انگلیسی‌ها، کابوسی برای پهپادها است بهترین پهپادهای نظامی دنیا در سال ۲۰۲۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*