آپدیت آی او اس ۱۸

آی او اس 18 به شما اجازه می‌دهد صفحه آیفون خود را مثل یک گوشی اندرویدی شخصی‌سازی کنید

اپل با آپدیت آی او اس ۱۸ – iOS 18 به کاربران اجازه خواهد داد صفحه آیفون خود را مثل یک گوشی اندرویدی شخصی‌سازی کرده و از آن لذت ببرند.

با آپدیت آی او اس ۱۸ کاربران آیفون کنترل بیشتری بر چیدمان آیکون‌های برنامه در صفحه اصلی خواهند داشت. به گفته منابع آگاه، در حالی که به احتمال زیاد آیکون‌های برنامه همچنان برای حفظ یکپارچگی در یک سیستم شبکه‌ای نامرئی قرار می‌گیرند، کاربران می‌توانند آن‌ها را با آزادی بیشتری در آپدیت iOS 18 مرتب کنند. برای مثال، انتظار می‌رود که این بروزرسانی امکان ایجاد فضاهای خالی، ردیف‌ها و ستون‌هایی بین آیکون‌های برنامه را فراهم کند.

آپدیت iOS 18 قفل آزادی را از روی صفحه آیفون باز می‌کند

پیش از این، مارک گورمان از خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی مدعی شده بود که آیفون از زمان دریافت iOS 18 به بعد صاحب یک صفحه اصلی «قابل شخصی‌سازی‌تر» خواهد شد. در حال حاضر با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند Shortcuts و Widgetsmith هم می‌توان صفحه اصلی را تا حدودی شخصی‌سازی کرد و آیکون‌های برنامه‌ها را تغییر داد، اما قطعا اگر قابلیت‌های شخصی‌سازی توسط خود سیستم عامل ارائه شوند، کار با آن‌ها بسیار راحت‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود.

آپدیت آی او اس ۱۸

از زمان عرضه iOS 16، کاربران آیفون می‌توانند صفحه قفل را شخصی‌سازی کنند و انتظار می‌رود صفحه اصلی نیز در iOS 18 مورد توجه مشابهی قرار گیرد. طبق گفته‌های منابع مطلع، این بروزرسانی گزینه‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی صفحه اصلی ارائه خواهد کرد که می‌تواند به بزرگ‌ترین تغییر و تحول این صفحه در چند سال اخیر تبدیل شود.

اپل آپدیت آی او اس ۱۸ را در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC که ماه ژوئن برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌ها و تغییراتی که برای این بروزرسانی شایعه شده است می‌توان به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی تولیدکننده برای سیری و چندین اپلیکیشن دیگر، پشتیبانی از RCS در برنامه Messages برای بهبود پیام‌رسانی بین آیفون‌ها و دستگاه‌های اندرویدی، تغییرات ظاهری و موارد دیگر اشاره کرد.

پیشینه خبر:
آپدیت iOS 18، ایرپادز پرو اپل را به یک سمعک شیک تبدیل می‌کند اگر کاربر آیفون های قدیمی هستید، قید آپدیت iOS 18 را بزنید آپدیت iOS 18 می‌تواند انقلابی را در آیفون‌های اپل به‌وجود آورد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*