پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین در 3 ماهه دوم سال 2024

صرافی بزرگ کوین بیس در گزارش تحقیقاتی تازه خود به پیش بینی قیمت بیت کوین در سه ماهه دوم سال 2024 پرداخته است. وضعیت بازار چطور خواهد شد؟

نخستین روز بازار ارزهای دیجیتال در ماه میلادی جدید با ریزش رمزارزها آغاز شد و شوک ناگهانی و احتمالا مقطعی به معامله‌گران وارد کرد. هفته گذشته در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به شکست الگوی صعودی بیت کوین صحبت کردیم و روی نمودار الگوی پرچم را نشان دادیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا سه ماه آینده سال

در تازه‌ترین اخبار دنیای کریپتو سری خواهیم زد به ماحصل تحقیقات صرافی بزرگ کوین بیس از بهار دارایی‌های دیجیتال و پیش‌بینی سه ماهه دوم بازار را به اجمال با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. پیش از آن بد نیست نگاهی به اخبار توکن مورد توجه بازار، نات کوین بیندازید که استخراجش تمام شده و تاریخ لیست شدن در صرافی آن دست به دست می‌شود.

با مقدمه فوق به سراغ نتایج تحقیقات صرافی Coinbase می‌رویم که گزارشی نسبتا جامع از چشم‌انداز رمزارزها در سه ماهه دوم 2024 منتشر کرده است. بر اساس آنچه این صرافی معتبر گفته، با وجود تمامی چالش‌های پیش روی دنیای کریپتو، روزهای سبز و صعودی در انتظار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران صبور خواهد بود.

پیش بینی قیمت بیت کوین

کوین بیس معتقد است که بازار طی ماه‌های اخیر بحران‌های کوچک و بزرگی را پشت سر گذاشته و گاه مثبت و گاه منفی روند خود را دنبال کرده و هم‌اینک برای یک برداشت سود هنگفت آماده می‌شود. البته به گزارش این صرافی، نشانه‌های صعودی شدن بازار از سه ماهه دوم سال میلادی بیشتر خودشان را نشان خواهند داد.

گزارش فوق همچنین تأکید می‌کند که یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش روی بازار ارزهای دیجیتال، هاوینگ بیت کوین است که به احتمال زیاد در تاریخ 28 فروردین تا 1 اردیبهشت ماه 1403 رخ می‌دهد. همان‌طور که اطلاع دارید، رویداد هاوینگ که همزمان با نصف شدن پاداش ماینرها است، هر چهار سال یک مرتبه به وقوع می‌پیوندد. دو تن از تحلیلگران برجسته در گزارش کوین بیس نوشته‌اند:

از سوی تقاضا، دوره بررسی سه ماهه که بسیاری از کارگزاری‌های بزرگ هنگام انجام اعتبارآزمایی از آن استفاده می‌کنند، ممکن است تا 10 آوریل به پایان برسد. این دوره اعتبارآزمایی هنگام بازرسی دقیق روی محصولات مالی جدید همچون صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین به‌کار می‌رود.

پیش بینی قیمت بیت کوین

صرافی کوین بیس با اشاره به این‌که برخی از پلتفرم‌های مدیریت سرمایه خارج از ایالات متحده آمریکا در حال فعالیت هستند، تأکید می‌کند که دوره مشاهده برای آنها سه ماه است و بررسی بازار در این بازه زمانی می‌تواند در میان مدت تأثیر مثبتی روی مارکت بگذارد و سرمایه قابل توجهی را روانه صندوق‌های اسپات بیت کوین کند.

علاوه بر این سطح بالای پوزیشن‌های فروش با اهرم در قراردادهای آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو حاکی از علاقه مضاعف تریدرها به بازار ارزهای دیجیتال است. کوین بیس همچنین به بالاترین میزان کل ارزش قفل شده در مشتقات درون زنجیره‌ای به مبلغ 3.4 میلیارد دلار اشاره کرده و می‌گوید سرمایه‌گذاران با باز کردن پوزیشن فروش برای سهام شرکت مایکرواستراتژی که اقدام به خرید بیت کوین کرده، منجر به نوسان در مارکت خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
نات کوین در کانون توجه بازار پس از پایان استخراج؛ قدم بعدی چیست؟ معامله‌گران تتر بخوانند: ۱۰ کیف پول جذاب تتر که باید بشناسید ارز دیجیتال فانتوم (FTM) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*