پیش بینی نوستراداموس سال 2024

پیش بینی های دلخراش نوستراداموس برای سال 2024

نوستراداموس توانسته در مواقع زیادی اتفاقات آینده را به‌درستی پیشگویی کند. متاسفانه پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 از فجایع بزرگ خبر می‌دهند. آیا پایان جهان نزدیک است؟

شاعران بزرگ می‌توانند با خلق تصاویری منحصر‌به‌فرد خود را در ذهن جهانیان جاویدان کنند. هرچند افراد کمی هستند که می‌توانند در تصاویری که خلق می‌کنند اتفاقات آینده را به‌ما نشان دهند. پنج قرن از مرگ نوستراداموس در سال ۱۵۶۶ میلادی می‌گذرد و هنوز افراد زیادی از پیش بینی های او حیرت زده می‌شوند.

پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 سبب نگرانی شما خواهد شد

پیش بینی نوستراداموس سال 2024

مردم فرانسه نوستراداموس را در طول حیات به‌عنوان یک پزشک و اخترشناس می‌شناختند. اما انتشار کتاب Les Propheties در سال ۱۵۵۵ سبب شد که نام وی به‌عنوان پیشگوی اعظم مطرح شود. این کتاب مجموعه‌ای از صدها خط شعر را به‌صورت رباعی در خود داشت که تصاویر خاصی را ارائه می‌کردند. تصاویری که به‌ادعای نوستراداموس اتفاقات تاثیرگذار بر بشر تا سال ۳۷۹۷ را نشان می‌دهند.

به‌طور کلی پیشگویی‌های این شاعر بزرگ اسرارآمیز هستند و ممکن است به اتفاقات مختلف مرتبط باشند. هرچند پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 تقریبا واضح هستند و حتی می‌توان درست بودن برخی از آنها را در اتفاقات کنونی دید.

وقوع جنگ بزرگ

از زمان همه‌گیری کرونا دنیا روی آرامش را به‌خود ندیده است و شاهد چرخه‌ای از درگیری‌های گسترده بوده‌ایم. نگاهی به پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 نیز نشان می‌دهد که قرار نیست شرایط تغییر کند و جنگ‌های بزرگتری در پیش است. در سال ۲۰۲۲ بود که روسیه با حمله به اوکراین آغازگر جنگی طولانی و ویرانگر شد. البته روس‌ها گمان می‌کردند که کار را در چند روز تمام کنند؛ ولی حمایت‌های غرب سبب شده که وضعیت جنگ به یک بن‌بست برسد.

پیش بینی نوستراداموس سال 2024

حالا شرایط به‌جایی رسیده است که پوتین نیروهای ناتو را به جنگ جهانی سوم تهدید می‌کند و طرف غربی نیز قصد کوتاه آمدن ندارد. از طرفی پس از حمله نیروهای حماس به اسرائیل، درگیری گسترده‌ای در خاورمیانه شکل گرفت. جنگ بین حماس و اسرائیل هنوز هم ادامه دارد و ممکن است در آینده کشورهای بیشتری را درگیر کند.

پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 از جنگ های گسترده‌تر حکایت دارد. در رباعیات این شاعر فرانسوی به یک نبرد دریایی بزرگ نیز اشاره شده است. نوستراداموس همچنین از یک جنگ ویرانگر صحبت می‌کند که توسط دو قدرت بزرگ ایجاد می‌شود.

پایان زودهنگام پادشاهی چارلز سوم

در سال ۲۰۲۲ بود که ملکه الیزابت دوم پس از یک دوره حکمرانی طولانی فوت کرد. اگرچه امروز می‌خواهیم در مورد پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 صحبت کنیم؛ اما او زمان مرگ ملکه انگلستان را نیز درست گفته بود. چارلز سال‌ها منتظر بود که طعم تخت پادشاهی را بچشد؛ اما مراسم تاجگذاری او تا سال ۲۰۲۳ انجام نشد. در هنگام تاجگذاری نیز علاقه‌مندان به خاندان سلطنتی انگلستان برای وی یک دوره حکمرانی طولانی را آرزو کردند.

پیش بینی نوستراداموس سال 2024

هرچند بر اساس پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. در رباعیات نوستراداموس می‌خوانیم که پس از جنگ ویرانگر پادشاه جدیدی خواهد آمد و برای مدت زیادی زمین را خرسند خواهد کرد. برخی گمان می‌کنند که چارلز بر خلاف مادرش از تاج‌و‌تخت کناره‌گیری خواهد کرد تا نفر بعدی برای مدت طولانی‌تری پادشاهی انگلستان را تجربه کند.

هرچند برخی گمان می‌کنند که در پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 برکنار شدن اجباری پادشاه انگلستان آمده است. همچنین گفته شده که فردی بدون نشان شاهی به این مقام می‌رسد. بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که به‌جای پرنس ویلیام، هری به این مقام تشریفاتی برسد. البته با توجه به اینکه چارلز سوم از بیماری سرطان رنج می‌برد، می‌توان گفت که پیش بینی نوستراداموس برای سال 2024 به واقعیت نزدیک است.

تغییرات اقلیمی گسترده

توصیفات نوستراداموس از آینده تاحدودی آخرالزمانی هستند. شاید باور کردن پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 تا پیش از این کار آسانی نبود؛ اما اقدامات دولت‌ها سبب شدند که این تصاویر بیشتر به واقعیت نزدیک شوند. هشدارهای دانشمندان نسبت به تغییرات اقلیمی همیشه نادیده گرفته می‌شد؛ ولی حالا می‌توان به‌خوبی آغاز یک بحران را احساس کرد.

تغییرات اقلیمی

نوستراداموس در پیش بینی های خود برای سال 2024 از دریاها، رودها و دریاچه‌های جوشان صحبت کرده است و احتمال یک خشکسالی شدید را مطرح می‌کند. اگرچه زبان نوستراداموس با توصیف‌های مدرن کمی تفاوت دارد؛ اما به‌خوبی می‌توان متوجه شد که این پیش بینی دور از واقعیت نیست. افزایش دمای کره زمین سبب شده سطح آب اقیانوس‌ها افزایش یابد و زیستگاه بسیاری از جانوران تهدید شود. همچنین می‌توان انتظار داشت که بسیاری از نقاط کره زمین درگیر خشکسالی‌های شدید شده و در نهایت خالی از جمعیت شوند.

پیش بینی نوستراداموس برای 2024: ظهور یک پاپ ویرانگر

ظاهرا تنها خاندان سلطنتی انگلستان نیست که قرار است در سال میلادی جاری تغییرات مهمی را تجربه کند. در سال ۲۰۱۳ بود که پس از استعفای پاپ بندیکت، فرانسیس یکم به‌عنوان بالاترین مقام کلیساهای کاتولیک جهان انتخاب شد. هرچند او در دسامبر 2024 به ۸۸ سالگی می‌رسد و کمی برای انجام وظایف خود پیر خواهد بود.

پاپ فرانسیس

در پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 آمده است که پاپ جدیدی ظهور می‌کند. پاپ جدید بسیار جوان است و آسیب زیادی به کلیسای کاتولیک وارد خواهد کرد. با توجه به وضعیت کنونی پاپ فرانسیس یکم، بعید نیست که در سال میلادی جاری تغییراتی در واتیکان رخ دهد. هرچند نمی‌توان از ویرانگر بودن آن اطمینان داشت.

به‌طور کلی پیش‌ بینی های نوستراداموس در موارد بسیاری درست بوده‌اند؛ اما مشکل اینجاست که اشعار وی اغلب گنگ هستند و تفاسیر زیادی از آنها وجود دارد. به‌عنوان مثال برخی گمان می‌کنند که ظهور پاپ دردسرساز در سال ۲۰۵۶ رخ می‌دهد و فعلا جای نگرانی نیست. در هر حال حتی اگر پیش بینی های نوستراداموس برای سال 2024 را نیز ندیده‌ بودیم، با نگاهی به وضعیت جهان می‌شد حدس زد که اتفاقات نگران‌کننده‌ای در پیش است.

بیشتر بخوانید:
پیشگویی پایان جهان توسط ایزاک نیوتن؛ ۳۶ سال دیگر! تماشا کنید: خطر جنگ جهانی سوم بیخ گوش ساکنان زمین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*