دکمه جدید آیفون 16

دکمه جدید آیفون 16 و هرآنچه که از اختراع متفاوت اپل می‌دانیم

رندرهای فاش شده آیفون 16 – iPhone 16 اپل، یک دکمه جدید را نشان می‌دهند که یکی از متفاوت ترین اختراعات اپل نیز هست. اما این دکمه چیست؟

اپل برای خانواده iPhone 16، پرچمداران جدید سال 2024 خود احتمالا تغییرات قابل توجهی را در نظر گرفته که با فاش شدن هر یک از آنها کاربران برای ملاقات مشتاق‌تر می‌شوند. اخیرا نیز اطلاعات جدیدی از سری آیفون 16 منتشر شده که نشان می‌دهد اپل از یک دکمه جدید روی این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد.

دکمه جدید که با نام دکمه کپچر شناخته می‌شود، عملکرد خوبی در استفاده از دوربین خواهد داشت و می‌تواند باعث شود تا فرآیند عکس گرفتن سریعتر انجام بگیرد. لو رفتن اطلاعات این دکمه جدید در کنار مقایسه هایی که در بنچمارک های مختلف از آیفون 16 پرو مکس ارائه می‌شود، توانسته در اخبار فناوری به یکی از موضوعات ترند تبدیل شود. بنابراین برای آشنایی با این اختراع جدید همراه گجت نیوز باشید.

دکمه کپچر در آیفون 16 چیست؟

طبق گزارشات، دکمه کپچر روی تمامی مدل‌های پرچمدار 2024 اپل قرار خواهد گرفت که شامل آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس می‌شود. با توجه به تصاویری که از قاب آیفون 16 منتشر شده، متوجه می‌شویم که کپچر باتن در سمت راست گوشی‌ها قرار می‌گیرد. البته اضافه کردن دکمه جدید مورد تازه‌ای نیست و در سری آیفون 15 نیز شاهد افزودن اکشن باتن بودیم.

دکمه جدید آیفون 16

کپچر باتن آیفون 16

همچنین گمانه زنی‌هایی صورت می‌گرفت که احتمالا این دکمه جدید ممکن است از طراحی خازنی استفاده کند، اما آخرین گزارشات نشان می‌دهد که کپچر باتن یک طراحی مکانیکی خواهد داشت که به صورت فیزیکی با فشار به داخل و خارج حرکت می‌کند.

با این حال منابعی هستند که گزارش داده‌اند سطح دکمه Capture حساس به لمس خواهد بوده و کاربران آیفون 16 می‌توانند از آن برای عملکردهایی مانند کوچک و بزرگ نمایی، فوکوس کردن و فعال کردن شاتر استفاده کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
طراحی آیفون ایکس در آیفون ۱۶ احیا می‌شود + عکس عکاسی با آیفون ۱۶ پرو آسان‌تر می‌شود؛ دکمه شاتر اختصاصی برای دوربین + تصاویر منتظر این ۵ تغییر بزرگ در گوشی های آیفون ۱۶ باشید آیفون ۱۶ پرو با دو ویژگی هیجان انگیز می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*