هشدار به کاربران گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵

هشدار به کاربران گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵: آپدیت One UI 6.1 را نصب نکنید!

کاربران گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ می‌گویند که بعد از نصب آپدیت One UI 6.1، با مشکل خیلی بزرگی مواجه شده‌اند!

هفته گذشته، سرانجام به‌روزرسانی مورد انتظار One UI 6.1 را برای دو گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ منتشر شد. این به‌روزرسانی، قابلیت‌های متعدد مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy AI را به گوشی‌های تاشوی قدرتمند سامسونگ اضافه کرد. با این حال، به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی با هدیه‌ای ناخوشایند همراه بوده است: کاهش عمر باتری!

عده زیادی از کاربران گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ پس از نصب One UI 6.1، از خالی شدن سریع‌تر شارژ باتری گلایه کرده‌اند. در نتیجه، این گوشی‌های تاشو دیگر قادر نیستند به اندازه قبل از به‌روزرسانی شارژدهی داشته باشند. تیم بررسی ما نیز با همین مشکل در دو گوشی تاشو Z Fold 5 و Z Flip 5 مواجه شده‌اند و این موضوع را تأیید می‌کنند. این در حالیست که چند روز پیش گزارش دیگری منتشر شده بود که در آن کاربران سامسونگ از کاهش سرعت شارژ گوشی بعد از آپدیت به وان یو آی ۶.۱ شاکی بودند.

فعلاً برای نصب آپدیت One UI 6.1 عجله نکنید

سامسونگ هنوز به‌طور رسمی این مشکل را تایید نکرده است، اما با توجه به حجم بالای شکایت کاربران در شبکه‌های اجتماعی و انجمن رسمی سامسونگ، به نظر می‌رسد که تاکنون از این موضوع آگاه شده باشد.

هشدار به کاربران گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵

بروز چنین مشکلاتی پس از انتشار به‌روزرسانی‌های عمده امری نسبتاً رایج است و معمولاً سامسونگ آن‌ها را با به‌روزرسانی‌های بعدی برطرف می‌کند. اما جالب است که در حال حاضر سامسونگ هیچ‌گونه اظهارنظری در این خصوص نداشته است. امیدواریم سامسونگ بتواند مشکل کاهش عمر باتری این گوشی‌ها را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی حل کند. ما در مقاله‌ای به معرفی بهترین قابلیت‌های آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 با طعم هوش مصنوعی پرداخته‌ایم که اگر می‌خواهید بدانید باید منتظر چه امکاناتی روی گوشی تاشو خود باشید، مطالعه آن خالی از لطف نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*