آپدیت وان یو آی 6.1

کاربران سامسونگ شاکی از کاهش سرعت شارژ گوشی بعد از آپدیت به وان یو آی 6.1

با عرضه آپدیت جدید وان یو آی 6.1 کاربران سامسونگ با مشکل جدیدی مواجه شده‌ و اعلام کردند که با این آپدیت سرعت شارژ گوشی هایشان کاهش یافته است.

سامسونگ با عرضه نسخه جدید برای رابط کاربری وای یو آی، ویژگی‌های قابل توجهی را به گوشی هایش اضافه کرده است. اما در بین این ویژگی‌ها برخی کاربران اعلام کرده‌اند که بعد از نصب آپدیت جدید سرعت شارژ گوشی هایشان کاهش یافته و در این مورد بیشتر پرچمداران سال قبل سامسونگ مواجه شده‌اند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شده‌اید، حتما در ادامه این مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

کاهش سرعت شارژ در آپدیت وان یو آی 6.1

کاهش سرعت شارژ در گوشی های سامسونگ به نظر می‌رسد که یک مشکل قابل توجه بوده و کاربران سری گلکسی زد فولد 5، اس 23 و زد فلیپ 5 زمان شارژ را به طور قابل توجهی فراتر از زمان همیشگی گزارش کرده‌اند. یکی از کاربران زد فولد 5 اشاره می‌کند که علیرغم استفاده از شارژر رسمی 25 واتی سامسونگ، اما این گوشی تنها 15 وات شارژ می‌شود. کارشناسان معتقدند که مشکل بالقوه در بخشی از نرم افزار وان یو آی 6.1 قرار دارد که بر عملکرد شارژ شدن تاثیر می‌گذارد.

دیگر مشکلات ایجاد شده پس از آپدیت وان یو آی 6.1

همچنین پس از این آپدیت وای یو آی 6.1، برخی کاربران با داغ شدن بیش از حد گوشی خود مواجه شده‌اند که علت آن هنوز به طور دقیق مشخص نیست. این موارد بر نیاز به تحقیقات بیشتر توسط سامسونگ تاکید می‌کند.آپدیت وان یو آی 6.1

عملکرد اسکنر اثر انگشت نیز مورد دیگری است که طبق اعلام کاربران، در برخی گوشی ها نتوانستنه اثر انگشت را تشخیص دهد. این ناهماهنگی می‌تواند باعث مختل شدن تجربه کاربر شود. البته لازم به ذکر است که همه کاربران این گوشی ها با تمام این مشکلات مواجه نشده‌اند اما دیگر کاربران از سامسونگ می‌خواهند تا سریعا پاسخ بدهد. سامسونگ احتمالا این مشکلات را بواسطه آپدیت‌های بعدی و یا حتی به‌روز رسانی‌ های امنیتی آینده برطرف خواهد کرد.

در این بین از کاربرانی که با چنین مواردی مواجه شده‌اند، توصیه می‌کنیم که تجربیات خود را از طریق کانال‌های رسمی سامسونگ به اشتراک بگذارند. چنین بازخوردهای جمعی می‌تواند در سریعتر یافتن مشکل و در نتیجه حل سریع تر این موارد می‌تواند مفید باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی در وان یو آی ۶.۱ سامسونگ لو رفت + تصاویر نگاهی به قابلیت های جدید آپدیت One UI 6.1 سامسونگ + لیست گوشی‌های دریافت کننده آپدیت One UI 6.1 سامسونگ به زودی برای این 9 گوشی عرضه می‌شود