جدیدترین شایعات آیفون ۱۶ پرو

جدیدترین شایعات آیفون ۱۶ پرو؛ حافظه ۲ ترابایتی، رنگ‌های جدید و باتری قوی‌تر

جدیدترین شایعات آیفون ۱۶ پرو خبر از اضافه شدن نسخه ۲ ترابایتی، رنگ‌های جدید. و تغییراتی در دوربین و نمایشگر iPhone 16 Pro می‌دهد.

تا معرفی آیفون 16 پرو هنوز هم چند ماهی باقی مانده، اما همین حالا هم زمزمه‌های زیادی درباره این مدل قدرتمند به گوش می‌رسد. یکی از افشاگران گلچینی از جدیدترین شایعات آیفون ۱۶ پرو که افشاگران در ویبو به اشتراک گذاشته‌اند را گردآوری کرده است.

جدیدترین شایعات آیفون ۱۶ پرو

طبق جدیدترین شایعات، مدل‌های پرو آیفون 16 قرار است با دو رنگ جدید عرضه شوند. این گردآورنده از رنگ‌های زرد صحرایی/طلای تیتانیومی و خاکستری سیمانی/ خاکستری تیتانیومی به‌عنوان رنگ‌های کاملاً جدید یاد کرده است. پیش از این، خبرهایی مبنی بر آماده‌سازی رنگ‌های رزگلد و مشکی فضایی توسط اپل شنیده می‌شد که با توجه به فرآیند رنگ‌آمیزی اپل، این نامگذاری‌ها منطقی به‌نظر می‌رسند. با این حال، شایعه جدید همچنان با گزارش‌های قبلی همخوانی دارد.

تغییراتی در باتری و دوربین

جدیدترین شایعات آیفون ۱۶ پرو

گفته می‌شود آیفون 16 پرو به لطف کنار گذاشتن باتری‌های L شکل، از عمر باتری بهتری برخوردار خواهد بود. هرچند به نظر می‌رسد تنها مدل 16 پلاس با افت عمر باتری مواجه شود، اما کوپرتینویی‌ها در تلاش‌اند تا امکان استفاده تا 30 ساعته را در حالت عادی برای کاربران فراهم کنند؛ چیزی که در مدل‌های فعلی در دسترس نیست.

براساس تازه‌ترین شایعات ممکن است آیفون ۱۶ پرو مکس به لنز اصلی سفارشی 48 مگاپیکسلی Sony IMX903 مجهز شود که از شیشه قالب‌گیری‌شده 1MG+7P با ماژول پلاستیکی برای بهبود عملکرد اپتیکال استفاده می‌کند. این ارتقا، بهبودهای قابل توجهی را نسبت به حسگرهای دوربین آیفون 15 پرو که از همان حسگرهای سری 14 پرو استفاده می‌کردند، به همراه خواهد داشت.

حافظه ۲ ترابایتی و نمایشگر بزرگ‌تر

جدیدترین شایعات آیفون ۱۶ پرو

باز هم زمزمه‌هایی مبنی بر اضافه شدن نسخه 2 ترابایتی به آیفون 16 پرو به گوش می‌رسد. دلیل احتمالی این ارتقا، «تقاضای بالای کاربران برای ضبط ویدیو با ظرفیت بالا و فرمت ProRes اپل» عنوان شده است.

در نهایت، به یکی از پرتکرارترین شایعات آیفون ۱۶ پرو می‌رسیم. ماه‌هاست که می‌دانیم اپل قصد دارد به جای نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی، از نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی برای گوشی‌های رده‌بالای خود استفاده کند. راس یانگ، تحلیلگر برجسته صنعت نمایشگرسازی با سابقه‌ای درخشان، منبع اصلی این خبر است.

پیشینه خبر:
ظرفیت باتری مدل های مختلف آیفون ۱۶ لو رفت دکمه جدید آیفون ۱۶ و هرآنچه که از اختراع متفاوت اپل می‌دانیم ماکت‌های خانواده آیفون ۱۶، تغییرات طراحی این گوشی‌ها را نمایان کردند امتیاز بنچمارک آیفون 16 پرو لو رفت؛ آیا تراشه A18 پرو قادر به رقابت با اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود؟ آیفون 16 پرو مکس در برابر گلکسی S24 اولترا؛ آیا پرچمدار اپل از پس کهکشانی سامسونگ بر خواهد آمد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*