افزایش قیمت تون کوین

افزایش قیمت حیرت انگیز تون کوین، ارز دیجیتال تلگرام

امروز ارز دیجیتال تلگرام توانست از کاردانو سبقت بگیرد و جزو ده دارایی برتر بازار شود. علت افزایش قیمت تون کوین – TON چیست؟

ارز دیجیتال تلگرام پس از طی فراز و نشیب‌های بسیار توانست امروز مورخ 21 فروردین ماه در فهرست 50 دارایی برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیرد و سطح قیمتی 6.50 دلار را لمس کند. با این اوصاف تون کوین تا این لحظه با رشد 20 درصدی عملکرد بهتری از سایر رمزارزهای بازار داشته است.

افزایش قیمت تون کوین؛ علت چیست؟

تون کوین پس از افزایش قیمت حیرت انگیزی که امروز داشت، توانست از رمزارز محبوب بازار کریپتو که کاردانو باشد سبقت بگیرد و با ارزش بازار 22.4 میلیارد دلار در جایگاه دهم بایستد. در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به وضعیت نگران کننده کاردانو صحبت کردیم و گفتیم که کاهش فعالیت نهنگ‌ها نشانه آغاز روند نزولی این رمزارز است.

توکن ADA که هنوز بیش از 80 درصد نسبت به اوج تاریخی خود در سال 2021 فاصله دارد، با وجود افزایش 4 درصدی قیمت نتوانسته جایگاه خود را حفظ کند و از فهرست ده ارز دیجیتال برتر بازار حذف شده و جای خود را به TON داده است. به گزارش کوین گکو، ارزش دارایی‌های بومی تلگرام از ابتدای ماه مارس تا به امروز، حدود 150 درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت تون کوین

برنامه پرداخت‌های تون کوین و هوش مصنوعی

تلگرام اوایل ماه جاری تصمیم گرفت به نفع توکن بومی خود، یورو را برای پرداخت‌های این پلتفرم حذف کند. همچنین رونمایی از پرداخت‌های توکن TON برای تبلیغ کنندگان تلگرام و پرداخت‌های رمزنگاری شده برای تولیدکنندگان محتوا در این پیام رسان باعث افزایش چشمگیر فعالیت شد.

بر اساس گزارش پلتفرم TonStat، تعداد حساب‌های موجود در شبکه طی یک ماه گذشته دو برابر شده و به 12 میلیون رسیده است. علاوه بر این تعداد کیف پول‌های فعال شده روی زنجیره طی یک ماه اخیر به میزان 77 درصد افزایش یافته و 3 میلیون شده است. حرکت به سمت هوش مصنوعی عامل افزایش قیمت تون کوین بوده و روند رشد آن را سریع‌تر کرده است.

دو شرکت در حوزه هوش مصنوعی به‌تازگی یک قرارداد امضا کرده‌اند تا افراد بتوانند در سیستم اثبات شخصیت اسکن کف دست شرکت کنند. این برنامه به اعضا و کاربران جامعه تون کوین اجازه می‌دهد تا کیف پول خود را به یکدیگر متصل کرده و کف دست خود را اسکن کنند تا سهمی معادل یک میلیون تون کوین دریافت کنند.

افزایش قیمت تون کوین

به گفته دونگ ژانگ، یکی از بنیان‌گذاران شرکت هوش مصنوعی HumanCode، یافتن راه حل‌هایی که برای «اثبات وجود انسان» اندیشیده می‌شوند، تقاضای زیادی دارند؛ در حالی که راه حل‌های اثباتی دیگری هم وجود دارد که سیستم اسکن کف دست شرکت ما محافظت بیشتری از حریم خصوصی کاربر ارائه می‌کند و به سخت افزار خاصی نیاز ندارد.

تون کوین به‌لطف برنامه‌های جامع هوش مصنوعی و قراردادهایی که منعقد کرده، رشد چشمگیری نصیبش شده و باید دید وضعیت آن در آینده چگونه خواهد شد. نظر شما درباره آینده ارز دیجیتال تلگرام چیست؟

بیشتر بخوانید:
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سولانا کاهش فعالیت نهنگ ها، وضعیت ارز دیجیتال کاردانو را نگران کننده کرده است میم کوین ها شبکه سولانا را با مشکل مواجه کردند دارایی های دنیای واقعی ترند بعدی بازار ارزهای دیجیتال خواهند شد + معرفی 10 توکن برتر RWA

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*