فروش اینترنتی دارو

فروش اینترنتی دارو مجاز شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی، خبر از نهایی شدن آیین نامه فروش اینترنتی دارو داده است.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از پلتفرم‌های ایرانی، خبر از نهایی شدن آیین نامه حمل و عرضه اینترنتی دارو داد. به گفته آقای زارع‌پور، اجرای آزمایشی این طرح به‌زودی آغاز خواهد شد.

آیین‌نامه حمل و فروش اینترنتی دارو نهایی شد

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ویراستی، ضمن اشاره به نهایی شدن آیین نامه حمل و عرضه اینترنتی دارو از طریق سکوهای آنلاین، این مهم را حاصل همکاری وزارت ارتباطات با وزارت بهداشت کشور اعلام کرد.

عیسی زارع‌پور

به گفته او، با اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک، همه ایرانی‌ها می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه، فهرست داروهای موجود در نسخه الکترونیکی خود را به‌شکل غیر حضوری سفارش داده و دریافت کنند.

آقای زارع پور در پاسخ به سوالی مربوط به زمان اجرای این طرح نیز گفت به‌زودی فاز آزمایشی طرح عرضه اینترنتی دارو اجرایی خواهد شد.

حتما بخوانید:
با مصرف این ویتامین، سلامت استخوان‌های خود را تضمین کنید ۱۵ روش عالی برای کاهش وزن وزیر ارتباطات با افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت مخالفت کرد تصاویر خیره‌کننده مغز انسان در قوی‌ ترین دستگاه MRI جهان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*