وضعیت ارز دیجیتال کاردانو

کاهش فعالیت نهنگ ها، وضعیت ارز دیجیتال کاردانو را نگران کننده کرده است

وضعیت ارز دیجیتال کاردانو با توجه به کاهش فعالیت نهنگ‌ها و از دست دادن حمایت آنها نگران کننده شده است. آیا بهای توکن ADA کاهش می‌یابد؟

دنیای کریپتو همواره توأم با نوسان بوده و روندهای صعودی و نزولی یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و گاهی به سود معامله‌گران و گاه به ضرر آنها هستند. در این بازار بی‌ثبات و آشفته نمی‌توان با قطعیت راجع به یک ارز دیجیتال و آینده آن صحبت کرد و همه چیز در حد پیش‌بینی و تحلیل‌های شخصی خواهد ماند.

وضعیت ارز دیجیتال کاردانو چطور است؟

بازار آوریل 2024 استارت کار خود را با روند اصلاحی بیت کوین آغاز کرد و قیمت رمزارز شماره یک مارکت را از اوج تاریخی‌اش به 64 هزار دلار رساند. اگرچه هم‌اینک BitCoin با افزایش تقاضا و بها مواجه شده، اما هنوز نتوانسته از مقاومت روانی 70 هزار دلار عبور کند و باری دیگر مشغول تثبیت خود در محدوده 72 هزار دلار شود.

به تبعیت از پادشاه ارزهای دیجیتال، آوریل برای سایر آلت کوین‌ها تبدیل به کابوسی وحشتناک شد و کار به جایی رسید که قیمت اتریوم ریخت و سرمایه‌گذارانش را نگران کرد. در بحبوحه افزایش و کاهش قیمت رمزارزهای برتر بازار، سولانا با مشکل تراکنش شبکه مواجه شد و برای مدتی از مدار صعودی خارج گردید.

وضعیت ارز دیجیتال کاردانو

کاردانو یکی از پروژه‌های جذابی است که بارها درباره آن صحبت کرده‌ایم و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید نگاهی به مقاله بررسی ارز دیجیتال کاردانو بیندازید و پیرامون آن آگاهی کسب کنید. به‌تازگی یکی از تحلیلگران و فعالان مشهور بازار کریپتو چشم‌انداز منفی و نزولی برای توکن ADA پیش‌بینی کرده است.

علی مارتینز به‌عنوان یکی از صاحب‌نظران حوزه ارز دیجیتال ضمن توضیح وضعیت کاردانو، راجع به آتیه آن صحبت کرده و شرایط کنونی این رمزارز را نامساعد دانسته است. به‌گفته وی چارت میان‌مدت و درازمدت این پروژه بلاک چینی نزولی است! چرا مارتینز نظر منفی درباره کاردانو دارد؟ در ادامه بخوانید:

طبق پستی که مارتینز در پلتفرم X منتشر کرده، نهنگ‌های کاردانو فعالیت‌های مثبت خود را کاهش داده و بعضا در حال فروش سرمایه خود هستند. احساس منفی که نهنگ‌ها القا می‌کنند در بدترین حالت نشان‌دهنده یک روند نزولی و در حالت خوش‌بینانه ایجاد یک روند جانبی یا رنج است.

وضعیت ارز دیجیتال کاردانو

نمودارهای مارتینز نشان می‌دهند که تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های این رمزارز در پایین‌ترین سطح خود از فوریه قرار دارند. همچنین داده‌ها ثابت می‌کنند که ارزش تراکنش‌ها کاهش یافته و به محدوده 5.79 میلیارد دلاری رسیده است. علاوه بر این دیتای پلتفرم IntoTheBlock کاهش تراکنش‌های 100 هزار دلاری طی 24 ساعت گذشته را تأیید کرده است.

برای اعلام روند نزولی یا صعودی یک رمزارز باید عوامل زیادی دست به دست هم بدهند، اما باید توجه کرد که عدم حمایت نهنگ‌های بزرگ از یک توکن به معنای شکست بزرگ آن در میان‌مدت یا طولانی‌مدت است. در زمان نگارش این گزارش قیمت کاردانو با 2.43 درصد افزایش به سطح 0.593 دلاری رسیده و باید دید آیا با از دست دادن حمایت سرمایه‌گذاران مهم و کلان این روند ادامه خواهد یافت؟

همچنین بخوانید:
میم کوین ها شبکه سولانا را با مشکل مواجه کردند نهنگ های ارز دیجیتال شیبا اینو خریدند؛ افزایش قیمت در راه است؟ آیا استیبل کوین جدید ریپل قیمت این ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*