مشکل شبکه سولانا

میم کوین ها شبکه سولانا را با مشکل مواجه کردند

به اعتقاد کارشنان فنی بازار ارزهای دیجیتال، مشکل شبکه سولانا به میم کوین های این رمزارز بر می‌گردد. آیا ریزش قیمت سولانا در راه است؟

بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین در نوسان است و پادشاه رمزارزها هم‌اکنون در حال آزمایش مجدد سطح 70 هزار دلاری است و احتمالا برای چندمین بار این مقاومت روانی را می‌شکند. توکن‌های بسیاری در مارکت رشد پیدا کرده‌اند و یکی از محبوب‌ترین آنها سولانا است.

مشکل شبکه سولانا چیست؟

ارز دیجیتال سولانا طی ماه‌های اخیر مورد توجه خاص معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نهادی بوده است. ماه مارس برای این رمزارز به‌شدت مطلوب بود و توانست قله‌های تازه‌ای را فتح کند. پیش‌تر در اخبار ارزهای دیجیتال به پیش بینی قیمت سولانا در ماه آوریل پرداختیم و گفتیم که به احتمال زیاد روند صعودی در آوریل با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

همچنین خاطرنشان کردیم که یکی از عوامل مهم رشد سولانا، رشد میم کوین‌های سودساز اکوسیستم آن است که حالا برایش دردسرساز شده‌اند. اخیرا مشکلات شبکه سولانا بیش از پیش شده و گزارش‌ها حاکی از آن است که 75 درصد از تراکنش‌ها در این شبکه با ایراد مواجه می‌شوند. چالش جدید باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است.

مشکل شبکه سولانا

مشکل در تراکنش از زمانی آغاز شده که معامله‌گران میم کوین‌های این رمزارز متوجه شدند بسیاری از تراکنش‌های آنها در صرافی‌های غیرمتمرکز، خصوصا موقع استفاده از استخرهای صرافی ریدیوم با شکست مواجه شده‌اند. البته مشکل تراکنش صرفا برای میم کوین‌ها رخ نداده و کاربران عادی سولانا که قصد انتقال دارایی‌هایشان را داشتند به مشکل خورده‌اند.

یکی از ویژگی‌های شبکه سولانا، توان عملیاتی بالا و ثبات است و به همین خاطر مشکل ایجاد شده باعث شده کاربران غافلگیر شوند. خواه ناخواه چالش به‌وجود آمده روی ارزش بازار سولانا تأثیر منفی می‌گذارد و حالا با نگاهی به نمودار قیمت می‌بینیم که این ارز دیجیتال با 5 درصد کاهش مواجه شده است. معامله‌گران می‌ترسند که یک قطعی دیگر رخ دهد و آنها را دچار مشکل کند.

هنگام نگارش این گزارش، بهای سولانا با 3.7 درصد افزایش به 181 دلار رسیده و به‌نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران نسبت به این رمزارز به دیده تردید نگاه می‌کنند و اندکی از اعتماد 100 درصدی به آن کاسته شده است. یکی از مواردی که باید روی چارت قیمتی به آن توجه کرد، حمایت 151.46 دلاری سولانا است.

مشکل شبکه سولانا

هم‌اکنون شرایط سولانا مطلوب به‌نظر می‌رسد، اما بعید نیست با یک قطعی دیگر، قیمت ریزش کند و حمایت فوق را پیش روی خود ببیند. سطح قیمتی مذکور میانگین قیمتی 50 روز گذشته است و احتمالا جلوی اصلاح بیشتر رمزارز را می‌گیرد. اگر حمایت 152.46 دلاری از دست برود، کاهش قیمت تا 132 دلار قریب‌الوقوع خواهد بود.

از آنجایی که بازار رمزارزها طی روزهای اخیر نامساعد دنبال می‌شود، باید به‌دقت سولانا را زیر نظر گرفت. متاسفانه سولانا در بدترین شرایط دچار مشکل می‌شود و سرمایه‌گذارانی که قصد داشتند این ارز دیجیتال را بخرند حالا با تأمل و احتیاط بیشتری خرید و فروش می‌کنند. به هر حال نگرانی معامله‌گران مشهود است و نمی‌شود فکری به حالش کرد!

بیشتر بخوانید:
آیا استیبل کوین جدید ریپل قیمت این ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد؟ دارایی های دنیای واقعی ترند بعدی بازار ارزهای دیجیتال خواهند شد + معرفی 10 توکن برتر RWA ارز دیجیتال جسمی کوین (JASMY) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ پرسودترین گروه های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ کدامند؟ آیا هجوم نهنگ های ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) نشانه رالی صعودی بعدی است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*