ساندبار

سامسونگ برای دهمین سال متوالی رتبه نخست بازار جهانی ساندبار را از آن خود کرد

گزارش سالانه موسسه FutureSource Consulting نشان می‌دهد سامسونگ برای دهمین سال متوالی رتبه نخست بازار جهانی ساندبار را از آن خود کرد.

شرکت مشاوره تحقیقات بازار FutureSource Consulting جدیدترین گزارش سالانه خود را منتشر کرد که طبق آن سامسونگ توانسته برای دهمین سال متوالی رتبه نخست بازار جهانی ساندبار را حفظ کند. طبق این گزارش، سامسونگ به مدت 10 سال پیاپی از سال 2014 تا سال 2023 عنوان رهبری بازار جهانی ساندبار را در اختیار دارد. همچنین طبق اطلاعات جدید منتشر شده در تاریخ 28 فوریه، سامسونگ توانسته 20.3 درصد از سهم بازار و 18.8 درصد از حجم فروش این صنعت در سال 2023 را به خود اختصاص دهد.

رهبری سامسونگ در بازار جهانی ساندبار

ساندبار

سامسونگ طی سال‌های گذشته همواره به دنبال ارتقا سطح و کیفیت سیستم‌های سرگرمی خانگی بوده و به همین دلیل ساندبارهای این شرکت می‌تواند کیفیت صدای برتر و نوآوری‌های پیشگامانه را به کاربران خود ارائه دهند. ویژگی‌های خاص این ساندبارها نظیر فناوری‌های Q-Symphony و SpaceFit Sound توانسته سطح گوش دادن به صدا را دگرگون کنند. این فناوری‌ها به خوبی با محیط اطراف هماهنگ می‌شوند و فضای صوتی فراگیر و غوطه‌ور کننده‌ای را برای هر کاربر به همراه دارند.

ساندبار

وب‌سایت T3 به دلیل صدای فراگیر و خارق‌العاده، برای ساندبار سامسونگ مدل HW-Q990C لقب بهترین ساندبار را در نظر گرفت. رسانه HomeTheaterReview نیز به این ساندبار عنوان برگزیده کارشناسان را اعطا و اعلام کرد هر نوع محتوایی را که با این ساندبار پخش کنید، نتیجه خارق‌العاده خواهد بود.

ساندبار پرچمدار سری Q-series سامسونگ که با نام مدل HW-Q990D معرفی شده صدای فراگیر 11.1.4 کاناله و قابلیت ارتقا پیدا کرده Symphony را به همراه دارد. این دستگاه با هوش مصنوعی قدرتمندتر شده و کانال‌های صوتی را برای گفتگوهای واضح و صدای فراگیر در تمام بلندگوها مورد تجزیه و تحلیل و همگام‌سازی قرار می‌دهد.

این دستگاه از قابلیت SpaceFit Sound Pro نیز بهره می‌برد که برای کالیبراسیون صوتی سفارشی در نظر گرفته شده که می‌تواند تجربه‌ای همه‌جانبه برای انواع فضاها را به همراه داشته باشد. درگاه اتصال HDMI 2.1 با وضوح تصویر 4K و نرخ به‌روزرسانی 120هرتز نیز گزینه‌های اتصالی را به همراه دارند تا بتواند به نیازهای سیستم‌های سرگرمی خانگی مدرن نیز پاسخ دهد.

چولگی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری شرکت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد از اینکه بار دیگر عنوان رهبر بازار ساندبار را کسب کردیم، بسیار خوشحالیم. این دستاورد با بازخورد مثبت مشتریان ما در طول این سال‌ها حاصل شده است. ما به واسطه این موفقیت همواره مرزهای سرگرمی خانگی با کیفیت صدای برتر و قابلیت‌های اتصال پیشرفته را گسترش خواهیم داد و با استفاده از فناوری صدای مبتنی بر هوش مصنوعی تلاش خواهیم کرد تا تجربه کاربران و جایگاه سامسونگ در بازار جهانی ارتقا پیدا کند.

علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com می‌توانند با سری‌های متنوع ساندبارهای سامسونگ آشنا شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*