گوشی مقاوم CUBOT KINGKONG AX

این گوشی خاص، برای آفرودبازهای لاکچری ساخته شده

گوشی CUBOT KINGKONG AX یک موبایل خاص و لاکچری برای اهالی آفرود،‌ طبیعت گردان و همه کسانی است که در شرایط سخت از گوشی خود استفاده می‌کنند ساخته شده است.

برند Cubot جدیدترین گوشی مقاوم خود یعنی KINGKONG AX را بالاخره معرفی کرده است. این گوشی با داشتن طراحی منحصر به فرد و باریک همراه با دوام فوق‌العاده تلاش می‌کند تا مرزهای گوشی‌های هوشمند مقاوم را بازتعریف کرده و می‌توانید این گوشی را به عنوان راه‌حلی زیبا و در عین حال سرسخت را برای ماجراجویی‌های آفرودی خود انتخاب کنید. اگر علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری از این گوشی مقاوم و خاص را کسب کنید، در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی خاص و مقاوم KINGKONG AX

به طور کلی آفرودباز های لاکچری همواره به دنبال گوشی هایی هستند تا بتوانند هم از امکانات آن به عنوان یک تلفن هوشمند استفاده کنند و هم در عین حال مقاوم باشد. برند کوبوت دقیقا هر دو این فاکتورها را در کنار هم قرار داده و جدیدترین گوشی مقاوم، KINGKONG AX محصول همین شرکت است.

مشخصات کلیدی گوشی مقاوم KINGKONG AX4

  • طراحی فوق‌العاده نازک: KINGKONG AX علیرغم ساختار مستحکم بدنه تلاش می‌کند تا استاندارد جدیدی را برای ضخامت در دسته گوشی های هوشمند مقاوم ایجاد کند. بنابراین این گوشی گزینه مناسبی است برای افرادی که هم سبکی و هم دوام را می‌خواهند.
    گوشی مقاوم CUBOT KINGKONG AX

    گوشی مقاوم CUBOT KINGKONG AX

  • دوام بیشتر: کسب گواهی های IP68/IP69K توسط گوشی مقاوم KINGKONG AX نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند در سخت‌ترین شرایط از جمله آب، گرد و غبار و ضربه مقاومت کرده و بدین ترتیب عملکرد بدون وقفه را در هر موقعیتی را تضمین می‌کند.
  • عملکرد قدرتمند: پردازنده پیشرفته MTK Helio G99 در کنار 12 گیگابایت رم باعث می‌شود تا عملکردی سریع و بدون اختلال را حتی در سخت ترین محیط‌ها ارائه دهد.
  • صفحه نمایش جذاب: نمایشگر خیره کننده 6.5 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز قطعا یکی از بهترین نمایشگرها در سری گوشی های مقاوم را دارد.

طبق اعلام منابع مختلف، زمان اولین عرضه رسمی این گوشی در تاریخ 15 آوریل 2024 صورت خواهد گرفت و گفته می‌شود که در تمام سایت های خرید الکترونیکی نیز موجود خواهد بود. همچنین قیمت حدودی 199 دلار نیز برای گوشی مقاوم KINGKONG AX در نظر گرفته شده است.

گوشی مقاوم CUBOT KINGKONG AX

گوشی مقاوم CUBOT KINGKONG AX

به طور کلی سبکی، دوام و عملکرد بی نظیر در کنار طراحی باریک و براق باعث می‌شود تا KINGKONG AX یکی از بهترین ابزارهایی معرفی کرد که یک آفرودباز لاکچری می‌تواند به همراه داشته باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی مقاوم اوکیتل WP15 با باتری غول پیکر ۱۵۶۰۰ میلی‌آمپری رونمایی شد موتورولا دیفای معرفی شد؛ یک گوشی مقاوم با تاییدیه IP68 و گوریلا گلس ویکتوس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*