ابزارهای جادویی ویرایش عکس گوگل

گوگل ابزارهای جادویی ویرایش عکس را برای همه رایگان کرد!

گوگل ابزارهای جادویی ویرایش عکس خود را برای همه کاربران رایگان کرد. پیش از این، ویرایشگر هوش مصنوعی گوگل فقط مختص گوشی‌های پیکسل ۸ بود.

با توجه به گزارش‌های قبلی مبنی بر احتمال رایگان شدنِ «ابزار جادویی» (Magic Editor) برای همه کاربران، گوگل اکنون اعلام کرده است که چندین ابزار ویرایش قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی را که قبلا فقط برای گوشی‌های Pixel و مشترکین Google One در دسترس بود، از تاریخ ۱۵ اردیبهشت به صورت رایگان برای همه کاربران ارائه می‌کند.

با ابزارهای جادویی ویرایش عکس گوگل آشنا شوید

حذف جادویی (Magic Eraser) یک ابزار محبوب است که برای حذف اشیاء ناخواسته از عکس‌ها کاربرد دارد. اکنون این قابلیت برای همه کاربران گوگل فوتوز رایگان شده است. با حذف هر چیزی که باعث برهم خوردن عکس ایده‌آل شما می‌شود، از جمله افراد در پس‌زمینه، خطوط برق یا هر چیز دیگری، می‌توانید عکس‌هایتان را بی‌نقص کنید.

ابزارهای جادویی ویرایش عکس گوگل

اما این تنها خبر خوشحال کننده نیست. گوگل همچنین ابزار «روشن‌سازی عکس» (Photo Unblur) را نیز به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ابزار با استفاده از یادگیری ماشین، عکس‌های تار را واضح‌تر می‌کند. علاوه بر این، به ویژگی‌هایی مانند افکت HDR برای عکس‌ها و ویدیوها، نور پرتره (Portrait Light) برای تنظیم نور در عکس‌های پرتره و رنگ‌آمیزی پاپ (Color Pop) برای برجسته کردن رنگ‌های خاص دسترسی خواهید داشت.

در کنار این ابزارها، گوگل همچنین ابزارهای جادویی ویرایش عکس محبوب خود را به‌صورت رایگان در دسترس کاربرانش می‌گذارد. این ابزار از هوش مصنوعی پیشرفته برای انجام ویرایش‌های پیچیده استفاده می‌کند. شما می‌توانید با این ابزار، سوژه‌ها را جابجا کنید، رنگ آسمان را تغییر دهید، فضاهای خالی را پر کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. ابزار جادویی که قبلاً فقط روی گوشی‌های Pixel 8 در دسترس بود، اکنون روی همه دستگاه‌های Pixel قابل استفاده خواهد بود.

ابزارهای جادویی ویرایش عکس گوگل

برای سایر کاربران (کاربران اندروید و iOS با دستگاه‌های سازگار)، گوگل اجازه می‌دهد ماهانه ۱۰ ویرایش رایگان را با ابزار جادویی تجربه کنند. اگر به ویرایش‌های بیشتری نیاز دارید، به یک بسته اشتراک پریمیوم Google One (با حداقل ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی) نیاز خواهید داشت.

این ویژگی‌های جدید روی دستگاه‌های مختلفی از جمله گوشی‌های اندرویدی با اندروید ۸.۰ یا بالاتر، آیفون‌های دارای iOS 15 یا بالاتر (با حداقل ۳ گیگابایت رم) و حتی تبلت‌های Pixel در دسترس خواهند بود. عرضه این قابلیت‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز می‌شود، بنابراین ممکن است آنها را بلافاصله مشاهده نکنید، اما طی چند هفته آینده در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

تصمیم گوگل برای رایگان کردن این ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی، نشان‌دهنده محبوبیت روزافزون ویرایش عکس است. با این حرکت، گوگل فوتوز به گزینه‌ای حتی جذاب‌تر برای هر کسی تبدیل می‌شود که می‌خواهد عکس‌های خود را بدون دردسر استفاده از نرم افزارهای پیچیده، بهبود بخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*