دستبند هوشمند هواوی بند ٩

دستبند هوشمند هواوی بند ٩ با نمایشگر اولد و شارژ ٢ هفته‌ای از راه رسید

دستبند هوشمند هواوی بند ٩ – Huawei Band 9 با امکانات جذابی مثل یک نمایشگر اولد و شارژ ۲ هفته‌ای و قیمت زیر ۴۰ دلاری رونمایی شد.

برند هواوی، کمپانی پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، به‌تازگی دستبند هوشمند هواوی بند ۹ را در چین معرفی کرده است. این دستبند سلامت پیش از این، ماه گذشته در مالزی رونمایی شده بود. Huawei Band 9 ترکیبی از طراحی سبک و مجموعه‌ای از ویژگی‌های حرفه‌ای ردیابی سلامتی را ارائه می‌دهد.

مشخصات و ویژگی‌های هواوی بند ۹

دستبند هوشمند هواوی بند ٩

دستبند هوشمند Huawei Band 9 دارای فرم مستطیلی با نمایشگری خمیده و دکمه جانبی برای سهولت استفاده است. گجت پوشیدنی هواوی تنها 14 گرم وزن داشته و ضخامت آن 8.9 میلی‌متر است. Band 9 از یک نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED بهره می‌برد و تا فشار 5 ATM در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند. به‌لطف نمایشگر AMOLED، این دستبند قادر است بدون مصرف بیش از حد باتری، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) پشتیبانی کند.

در رابطه با باتری، Band 9 در استفاده معمولی تا 14 روز و در استفاده حداکثری تا 9 روز شارژدهی دارد. شارژ کامل باتری این ردیاب نیز تنها حدود 45 دقیقه زمان می‌برد.

دستبند هوشمند هواوی بند ۹ برای علاقه‌مندان به سلامتی و تندرستی، بیش از 100 حالت ورزشی را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به فناوری TruSleep 4.0 برای تجزیه و تحلیل دقیق خواب، سنسور PPG برای پایش سلامت قلب و فناوری TruRelax برای مدیریت استرس اشاره کرد. همچنین، ردیابی ویژه چرخه قاعدگی و سنسور جدید نه محوره برای اندازه‌گیری دقیق شنا و فعالیت‌های روزانه از قابلیت‌های دیگر این دستبند به شمار می‌روند.

دستبند هوشمند هواوی بند ٩

این دستگاه از بلوتوث 5.3 برای اتصال استفاده می‌کند و با گوشی‌های اندرویدی نسخه 9.0 به بالا و آیفون‌های مجهز به iOS 11 و بالاتر سازگار است. Band 9 از نظر شخصی‌سازی نیز با دو گزینه برای بند عرضه می‌شود: بند فلورو الاستومر برای ظاهری کلاسیک و بند نایلونی بافت انحصاری برای استایلی متفاوت‌تر.

قیمت و زمان عرضه

دستبند هوشمند Huawei Band 9 نیز 269 یوان در چین (معادل 38 دلار آمریکا) قیمت‌گذاری شده است. فروش این محصول از امروز 24 فروردین ماه در چین آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*