تیم ملی کشتی آزاد

تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول به مقام قهرمانی رسید

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان با حمایت اپراتور همراه اول توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در روزهای 23 و 24 فروردین 1403 با حضور 23 کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز در این رقابت‌های با کسب 5 مدال طلا و 3 مدل برنز توانست عنوان قهرمانی زودهنگام این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی 

رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع در این دوره موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین حسین ابوذری، هادی وفایی پور و محمدحسین محمدیان نیز مدال برنز این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است برخی از کشتی‌گیران اصلی از جمله احمد محمدنژاد جوان، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور داشتند و حسن یزدانی نیز به دلیل مصدومیت و آسیب دیدگی نتوانست در این رویداد حضور پیدا کند. از این رو تیم ملی کشتی آزاد ایران در این دوره با ترکیبی از کشتی‌گیران جوان و عنوان‌دار حضور یافت و توانست با دریافت نیمی از مدل‌های طلا به‌عنوان قهرمانی این دوره دست پیدا کند.

کشتی آزاد ایران سال گذشته عنوان سوم آسیا را کسب کرده بود و اکنون مقام اول رده‌بندی تیمی را از آن خود کرده و برای سی‌امین بار به‌عنوان قهرمانی آسیا دست یافته است. اپراتور همراه اول نیز که به‌عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی کشتی ایران شناخته می‌شود، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی آزاد و مردم ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:
آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه