آیفون 15 پرو لوکس

این موبایل گران‌قیمت مخصوص پدرخوانده‌های مافیاست

شرکت روسی کاویار – Caviar توانسته اینبار نسخه‌ای بسیار زیبا، جذاب و البته گران قیمت از آیفون 15 پرو را عرضه کند. نسخه لوکس آيفون 15 پرو دقیقا مخصوص پدرخوانده‌های مافیا است و شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

شرکت کاویار تاکنون توانسته نسخه‌های لوکس و زیبایی از گوشی‌های مختلف را عرضه کند. هرکدام از آنها نیز قیمت بسیار بالایی داشته‌اند که سبب می‌شود تنها برای ثروتمندان در دسترس باشند. حالا شاهد اضافه شدن سه گوشی جدید به کلکسیون Desperado این برند هستیم که شما را یاد فیلم‌های مافیا می‌اندازد.

گوشی های لوکس آیفون 15 پرو بر اساس فیلم‌های کلاسیک مافیا ساخته شده‌اند

اعضای جدید کلکسیون Desperado Mafia سه مدل لوکس از آيفون 15 پرو هستند که به‌خاطر فیلم‌های گنگستری Godfather، Revenge و Capone نام گرفته‌اند. این گوشی‌ها به‌صورت محدود تولید خواهند شد و در ساخت آنها از تیتانیم سیاه و طلا استفاده می‌شود. همچنین طرح‌های برجسته بدنه پشتی گوشی نیز ادای احترامی به سازندگان سه فیلم مافیایی برتر تلقی می‌شود.

آیفون 15 پرو لوکس

اگر بخواهید ارزان‌ترین عضو این خانواده را خریداری کنید، باید به سراغ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آيفون 15 پرو Capone بروید. این گوشی ۸۰۶۰ دلار قیمت دارد. اگر هم می‌خواهیم بهترین نسخه لوکس آیفون 15 پرو را در دستان خود داشته باشید، مدل ۱ ترابایتی آيفون 15 پرو مکس Revenge در انتظار شماست. برای خرید این مدل باید ۱۰۲۷۰ دلار پرداخت کنید.

به‌گفته سازندگان گوشی لوکس آیفون 15 پرو مدل Godfather نماد قدرت و نفوذ است. ترکیب تیتانیم سیاه و رگه‌هایی از طلا نیز سبب شده‌اند که ظاهری خاص و جذاب پیدا کند. همچنین در بدنه پشتی این گوشی شاهد نوشته Godfather و نقل‌قولی از فیلم هستیم: مسئله شخصی نیست، این فقط کار ما است! کاویار این گوشی را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های گنگستری کلاسیک نماد قدرت می‌بیند.

آیفون 15 پرو لوکس

دومین مدل لوکس آیفون 15 پرو Revenge نام دارد و بر اساس داستان گروه گنگستری پیکی بلایندرز طراحی شده است. این مدل به‌خوبی روحیه مبارزه و قدرت دوران گنگسترها را زنده می‌کند. ترکیب بافت برجسته تیتانیم سیاه با قسمت‌های طلایی سبب می‌شود که به‌خوبی توجه هرکسی به این گوشی جلب شود. در بدنه پشتی این مدل یک جمجمه دیده می‌شود که به‌ دو نیم تقسیم شده‌ است.

شرکت سازنده این طرح را نماد تنش و قدرت می‌داند و زیر جمجمه نیز سیاه‌رخ شخصیت اصلیت این سریال پرطرفدار را به‌تصویر می‌کشد. کاویار این مدل لوکس آیفون 15 پرو را مناسب رهبرانی می‌داند که آماده در آغوش کشیدن چالش‌ها هستند.

آیفون 15 پرو لوکس

سومین مدل مجموعه جدید کاویار Capone نام دارد و از فیلم کلاسیک تسخیرناپذیران الهام گرفته است. این مدل می‌تواند نشانگر پایداری و شجاعت باشد. در بدنه پشتی دستگاه ترکیبی از تیتانیم سیاه و جای گلوله را می‌بینیم. همچنین یک جمله انگیزشی دیده می‌شود که هرگز تا پایان نبرد، از جنگیدن دست نکش! تیم کاویار این گوشی گران‌قیمت را به‌عنوان نماد شجاعت معرفی کرده است که یعنی از کاربران می‌خواهد بر مشکلات خود غلبه کنند.

کاویار اعلام کرد که تنها ۹۹ عدد از هر مدل لوکس آيفون 15 پرو خواهد ساخت و آنها را نیز با جعبه‌هایی گران‌قیمت به کاربران عرضه می‌کند. در واقع شرکت سازنده می‌خواهد که کاربر از هرنظر حس داشتن یک گوشی متفاوت و خاص را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:
گجت های لاکچری با تم باربی؛ کاویار از نسخه لوکس آیفون ۱۵ پرو، گلکسی زد فلیپ ۵ و اپل واچ ۹ رونمایی کرد پلی استیشن ۵ لاکچری کاویار با قیمت ۵۰۰ هزار دلار روانه بازار خواهد شد کاویار از آیپد پرو لاکچری با ۱ کیلوگرم طلا رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*