یخچال جدید French Door شیائومی - Mijia Refrigerator French 439L

شیائومی از یخچال جدید French Door آشپزخانه شما را ایده‌آل می‌کند

یخچال French Door شیائومی با فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل گردش هوای ٣۶٠ درجه‌ای و طراحی چشم نواز باریک ۶٠ میلی‌متری آذین‌بخش خانه شماست.

شرکت شیائومی با معرفی یخچال جدید French Door به نام Mijia Refrigerator French 439L که ظاهری شیک و امکانات هوشمندی برای آشپزخانه‌های مدرن دارد، نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

امکانات و طراحی یخچال French Door شیائومی

این محصول با داشتن سیستم گردش هوای ۳۶۰ درجه، تازگی و طراوت مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند.

ظاهر این یخچال با رنگ سفید براق و عمق کم ۶۰ سانتی‌متری، به زیبایی با کابینت‌های آشپزخانه شما هماهنگ می‌شود. ظرفیت کل ۴۳۹ لیتری این یخچال، فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این فضا شامل قسمت یخچال با ظرفیت ۲۶۰ لیتر، فریزر با ظرفیت ۱۵۴ لیتر و یک قسمت قابل تنظیم ۲۵ لیتری است.

اولویت اصلی یخچال Mijia Refrigerator French 439L، حفظ تازگی مواد غذایی است. این یخچال با بهره‌گیری از سیستم گردش هوای ۳۶۰ درجه و فناوری برودتی مولکولی آب، به حفظ رطوبت بهینه و جلوگیری از رشد باکتری‌ها کمک می‌کند. همچنین، وجود فیلتر یون نقره ضدباکتری و بوگیر، به‌طور مؤثر بوی بد را از بین می‌برد و یخچال شما را از نظر بهداشتی در شرایط ایده‌آلی نگه می‌دارد.

یخچال French Door شیائومی - Mijia Refrigerator French 439L

یخچال French Door شیائومی – Mijia Refrigerator French 439L

یخچال شیائومی با در نظر گرفتن مصرف بهینه انرژی طراحی شده است. با داشتن رتبه مصرف انرژی سطح یک، تنها ۰.۷۸ کیلووات ساعت در روز برق مصرف می‌کند. صدای کارکرد این یخچال با ۳۴ دسی‌بل، آرام و مزاحمتی برای آسایش آشپزخانه شما ایجاد نمی‌کند.

سیستم تبدیل دو فرکانسه یخچال Mijia Refrigerator French 439L، همراه با کمپرسور و فن اینورتر، عملکردی کارآمد و مطمئن برای خنک‌کنندگی ارائه می‌دهد. همچنین، قابلیت انجماد سریع ۷ کیلوگرم در ۱۲ ساعت و ضمانت ۱۰ ساله کمپرسور، خیال شما را از بابت عملکرد با کیفیت و بادوام این دستگاه راحت می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
قیمت یخچال فریزر جدید شیائومی، نصف مدل‌های رقیب است یخچال فوق باریک ۵۲۱ لیتری شیائومی کراس، فقط ۲۰ میلیون تومان است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*