خشک کن لباس شیائومی

خاص‌ترین گجت شیائومی هم معرفی شد: خشک کن جادویی لباس

شیائومی از خشک کن لباس جدید خود رونمایی کرده که می‌توان آن را به عنوان خاص‌ترین گجت میجیا به شمار آورد. در کنار سیستم عامل هایپر او اس این خشک کن قابلیت‌های حیرت انگیز دیگری نیز دارد که در ادامه می‌توانید با آنها آشنا شوید.

کمپانی شیائومی به واسطه برند زیرمجموعه خود، میجیا محصولات خود را به بخش لوازم خانگی نیز توسعه داده و حالا میجیا هم محصولات متنوعی در این زمینه را تولید می‌کند. جدیدترین محصول این برند یک خشک کن هوشمند لباس بوده که علاوه بر استفاده از سیستم عامل هایپر او اس قابلیت‌های جذاب دیگری نیز دارد که با طراحی مینیمال خود برای استفاده در هر خانه‌ای مناسب است. اگر علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری در مورد این گجت جدید شیائومی کسب کنید، در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

خشک کن لباس هوشمند شیائومی

این گجت جدید میجیا با عرض 8 سانتی متر و طراحی فوق‌العاده نازک خود به راحتی می‌تواند به سقف نصب شده و براق بودن آن باعث می‌شود تا حتی با محیط خانه نیز هماهنگ شود. این خشک کن هوشمند لباس دارای یک ورودی دسترسی است تا بتوان تعمیرات و اقدامات نگهداری آن بدون جدا کردن از سقف انجام داد.

خشک کن لباس شیائومی

خشک کن لباس شیائومی

برای عملکرد جذاب تر، شیائومی در این گجت نور داخلی 36 واتی را نیز قرار داده که با روشنایی و دمای محیط قابل تنظیم است. بنابراین حتی در شب نیز با ارائه یک روشنایی ملایم می‌تواند فضای خانه شما را جذاب تر کرده که این نور را حتی می‌توانید از اپلیکیشن خانه هوشمند میجیا نیز مدیریت کنید.

آویز کردن لباس‌ ها از این خشک کن به لطف طراحی موج دار بسیار ساده است و از طریق اکوسیستم هایپر او اس می‌تواند به ماشین لباسشویی و دیگر لوازم خانگی هوشمند متصل شود. برای استفاده راحت تر 5 سیستم خشک کن هوشمند در این گجت شیائومی قرار گرفته شده که برای مثال می‌توان مکانیزم بالا رفتن لباس ها را تنظیم کرد.

خشک کن لباس شیائومی

خشک کن لباس شیائومی

از نظر طراحی خشک کن هوشمند شیائومی از آلیاژ آلومینیوم درست شده که طناب‌های آن نیز از جنس باکیفیتی هستند که می‌توانند تا 30 کیلو گرم بار را حمل کنند. همچنین برای این که دستگاه با صدای کمتری فعالیت کند، از یک موتور DC با فناوری جدید آب بندی نویز استفاده می‌کند که با پایین نگه داشتن سطح نویز، حداکثر صدای خروجی 55 دسی بل را ایجاد می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

خشک کن لباس هوشمند میجیا در دو مدل عرضه خواهد شد که قیمت حدودی آنها 999 یوان (حدود 138 دلار آمریکا) و 1099 یوان (حدود 151 دلار آمریکا) اعلام شده است. این خشک کن در سایت‌های مختلف فروش چینی عرضه شده و پیش بینی می‌شود که سریعا در دیگر بازارها نیز در دسترس خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
ست ماشین لباسشویی و خشک کن شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شد گجت جدید شیائومی، لباس های زیر شما را می‌شوید و خشک می‌کند گجت جدید شیائومی، لباس های شما را در چند دقیقه خشک می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*