ساعت هوشمند جدید هواوی شبیه اپل واچ

ساعت هوشمند جدید هواوی، کپی اپل واچ خواهد بود

تصاویری از ساعت هوشمند جدید هواوی واچ فیت ٣ – Huawei Watch Fit 3 منتشر شده که نشان می‌دهد سازنده برای طراحی آن از اپل واچ کپی کرده است.

در حالی که ساعت‌های سنتی اغلب با صفحه گرد عرضه می‌شدند، اپل واچ باعث شده است تا بسیاری از کاربران هنگام انتخاب ساعت هوشمند، طرح‌های غیرگرد را ترجیح دهند. با توجه به محبوبیت این طراحی در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌ها ساعت‌های هوشمندی را تولید کرده‌اند که از شکل مربعی با گوشه‌های گرد (اسکویر) الهام گرفته‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد هواوی واچ فیت ۳ فراتر از الهام‌گیری عمل کرده باشد!

طبق تصاویری که به‌تازگی از ساعت هوشمند جدید هواوی واچ فیت ۳ منتشر شده، این شرکت اساسا طراحی اپل واچ را کپی کرده است! اگر این رندرها دقیق باشند، تشخیص دادن محصول هواوی از اپل واچ بسیار دشوار خواهد بود. در واقع، حتی با نگاهی دقیق‌تر هم شاید قادر به تشخیص تفاوت‌های آن دو نباشید.

ساعت هوشمند جدید هواوی واچ فیت ۳ شبیه اپل واچ

ساعت هواوی در راست و اپل واچ در چپ

با وجود شباهت در طراحی، هواوی واچ فیت ۳ همچنان متفاوت خواهد بود. تصاویر زیر توسط رونالد کواندت، خبرنگار شناخته‌شده WinFuture با سابقه‌ای درخشان منتشر شده است. البته این‌ها رندرهای اولیه Huawei Watch Fit 3 هستند. اما با توجه به سابقه‌ای که منبع دارد، این تصاویر می‌توانند کاملاً واقعی باشند.

حتی اگر ساعت هوشمند هواوی در نهایت طراحی مشابهی با اپل واچ داشته باشد، باز هم بسیار متفاوت خواهد بود. همانطور که رندرها نشان می‌دهند، فریم فلزی این ساعت هوشمند متفاوت است. همچنین، حاشیه نمایشگر یکسان نیست، اما همچنان موقعیت دکمه کناری مشابه Digital Crown اپل است.

ساعت هوشمند جدید هواوی شبیه اپل واچ

در مورد سایر تفاوت‌های کلیدی، ساعت هواوی از سیستم‌عامل واچ او اس اپل استفاده نمی‌کند. در عوض، این ساعت هوشمند احتمالا از یکی از دو سیستم‌عامل WearOS گوگل یا HarmonyOS اختصاصی هواوی بهره خواهد برد. سایر ویژگی‌های این ساعت هوشمند نیز هنوز مشخص نیست. با این حال، این سری از پوشیدنی‌های هوشمند بر روی قابلیت‌های ورزشی و تناسب اندام تمرکز دارند. همچنین، آن‌ها به دلیل قیمت مناسب‌تر نسبت به اپل واچ شناخته شده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین ساعت های هوشمند که در سال ۲۰۲۴ می‌توانید بخرید گلکسی واچ FE، نسخه ارزان قیمت ساعت هوشمند سامسونگ در راه است اپل: سه سال تلاش کردیم تا اپل واچ اندرویدی بسازیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*