اپل واچ اندرویدی

اپل: سه سال تلاش کردیم تا اپل واچ اندرویدی بسازیم

اپل در پاسخ به اتهامات وارد شده از طرف وزارت دادگستری آمریکا علیه این شرکت، اعلام کرده که به مدت سه سال روی اپل واچ اندرویدی کار کرده است.

غول فناوری آمریکا، اپل در پاسخ به اتهاماتی که از طرف وزارت دادگستری آمریکا درخصوص عملکرد انحصاری این شرکت وارد شده تایید کرد که به مدت سه سال روی ساعت هوشمندی کار می‌کرده که بتواند در سیستم عامل اندروید نیز اجرا کند.

اپل واچ اندرویدی؛ پاسخ عجیب این غول فناوری

در چند روز گذشته خبر شکایت وزارت دادگستری آمریکا از اپل به یکی از موضوعات ترند اخبار تکنولوژی جهان تبدیل شده و در پی آن دولت آمریکا اعلام کرده که اپل، عملکردهای انحصارانه‌ای در بازار گوشی‌های موبایل اجرا می‌کند.

Apple Watch، ساعت هوشمند اپل تنها با دستگاه‌های اکوسیستم این کمپانی سازگار است و این اختصاصی بودن سازگاری باعث شده تا کاربری که می‌خواهد اپل واچ استفاده کند، باید در کنار آن نیز یک گوشی آیفون داشته باشد. این موردی بود که وزارت دادگستری آمریکا با بیان آن به انحصاری بودن اپل اشاره کرده است. اپل واچ

در پاسخ به این ادعا دولت آمریکا، اپل تایید کرد که در یک مقطع زمانی به فکر ایجاد اپل واچ سازگار با اندروید بوده ولی پس از سه سال که متوجه شد به‌دلیل محدودیت‌های فنی این پروژه امکان‌پذیر نیست، آن را رها کرد.

البته کیفیت بالای اپل واچ باعث شده تا محبوب‌ترین ساعت هوشمند باشد و نبود یک رقیب جدی در اکوسیستم اندروید تا حدی تقصیر این شرکت نیست. چنین اتهاماتی علیه اپل می‌تواند این شرکت را در روند فروش محصولات آینده‌اش مانند آیفون 16 پرومکس دچار مشکل جدی کند و عملکرد متقابلانه اپل می‌تواند جالب باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
کدام مدل‌های اپل واچ ضد آب هستند؟ اپل واچ باز هم جان یک انسان دیگر را نجات داد قابلیت دابل تپ در اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ چیست و چگونه کار می‌کند؟ یک ایرانی جلوی فروش اپل واچ در آمریکا را گرفت!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*