تلویزیون های تی سی ال

سری جدید تلویزیون‌ های تی سی ال با قیمت رقابتی وارد بازار شدند

تلویزیون های جدید تی سی ال از سری V8H Pro و C12H با قیمت رقابتی، ابعاد ۹۸ اینچی، وضوح 4K و سرعت ۱۴۴ هرتزی وارد بازار شدند.

برند چینی تی سی ال اخیرا اقدام به معرفی تلویزیون های جدید خود از دو سری متفاوت کرده است. این دو سری V8H Pro و C12H مشخصات فنی جذابی دارند که با قیمت‌های رقابتی خود می‌توانند در بازار‌های جهانی به مصاف دیگر برندهای مطرح بروند. اگر دوست دارید تا در مورد تلویزیون های وی 8 اچ پرو و سی 12 اچ اطلاعاتی کسب کنید، مطالعه ادامه این مطلب از سایت گجت نیوز را از دست ندهید.

تلویزیون های جدید تی سی ال

البته لازم به ذکر است که تلویزیون های سری TCL V8H Pro فعلا برای بازار چین عرضه شده‌اند اما با کمی انتظار می‌توانیم در آینده آن را در بازارهای جهانی نیز مشاهده کنیم.

مشخصات تلویزیون سی 12 اچ تی سی ال- TCL C12H

برند تی سی ال از باکیفیت ترین تولیدکنندگان تلویزیون و نمایشگر به‌شمار می‌رود و حالا هم تلویزیون C12H خود را به فناوری QD-Mini LED مجهز کرده تا بتواند تصاویری با وضوح 4K، نرخ نوسازی 144 هرتز، بیشینه روشنایی 3500 نیتی نمایش دهد. همچنین این سری تلویزیون در سایزهای 75 تا 98 اینچ عرضه می‌شوند. تلویزیون های سی 12 اچ تی سی ال

فناوری جدید QD-Mini LED استفاده شده در این تلویزیون، در واقع ترکیبی از دو تکنولوژی کوانتوم دات و مینی ال ای دی است که تصاویر را با رنگ‌های زنده و روشنایی باورنکردنی ارائه می‌کند. تی سی ال یکی از برندهای مطرح در زمینه فناوری‌های نمایشگر است و به‌همین خاطر نیز اولین شرکتی است که از فناوری کیو دی مینی ال ای دی استفاده می‌کند.

هر سه سایز ذکر شده برای این تلویزیون، به تمام فناوری‌های گفته شده مجهز هستند که در کنار این ویژگی‌ها می‌توان به مشخصاتی همچون سیستم صوتی فراگیر Anqi 2.2.2 Hi-Fi 6 کانال 120 واتی، پشتیبانی از وای فای نسل 6، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی اشاره کرد. همچنین از لحاظ پورت‌ها نیز کامل بوده و 4 ورودی شامل یک ورودی HDMI 2.1، یک ورودی USB-A 3.0 و 2 ورودی USB 2.0 را ارائه می‌دهد.

قیمت‌ها:

  • 75 اینچ: شروع قیمت از 14999 ین (تقریباً 2200 دلار آمریکا)
  • 85 اینچ: شروع قیمت از 21999 ین (تقریباً 3230 دلار آمریکا)
  • 98 اینچ: شروع قیمت از 33999 ین (تقریباً 4990 دلار آمریکا)

مشخصات تلویزیون وی 8 اچ پرو تی سی ال- TCL V8H Pro

این سری V8H Pro نیز در سه سایز 55، 65 و 75 اینچی عرضه می‌شوند. از مشخصات فنی این سری می‌توان به وضوح تصویر 4K، نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری محافظت از چشم برای ارائه تجربه یک تماشا فراگیر و روان‌تر اشاره کرد. حاشیه‌های بسیار نازک و بدنه تمام فلزی نیز از دیگر مشخصات ظاهری این تلویزیون به‌شمار می‌روند. تلویزیون های وی 8 اچ پرو تی سی ال

از لحاظ کیفیت صدا می‌تواند در رده یکی از بهترین تلویزیون های حاضر بازار باشد و همچنین با قابلیت میکروفون از راه دور این تلویزیون این می‌توانید با دستورات صوتی خود به‌جای کنترل از راه دور آن را مدیریت کنید.

در بخش پردازشی این تلویزیون، تراشه فوق العاده T2 با فناوری 12 نانومتری قرار گرفته که پردازنده گرافیکی دو هسته‌ای G57 نیز روی آن وجود دارد. همچنین تلویزیون وی 8 اچ پرو تی سی ال، 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد.

یکی از ویژگی‌های این تلویزیون که می‌تواند هر گیمری را عاشق این تلویزیون کند، قرار داشتن دو پورت HDMI 2.1 به همراه نرخ نوسازی متغیر (VRR) بوده که تخصصا برای اهداف بازی طراحی شده است. یک پورت USB 3.0 و US-2.0 نیز از دیگر پورت‌های این تلویزیون هستند. پشتیبانی از وای فای دوبانده و Apple AirPlay نیز این تلویزیون را به یک نمایشگر کامل تبدیل می‌کند.

قیمت:

  • 55 اینچ: شروع قیمت از 2099 یوان
  • 65 اینچ: شروع قیمت از 2799 یوان
  • 75 اینچ: شروع قیمت از 3799 یوان
در گجت نیوز بخوانید:
تلویزیون TCL X11H تعریف جدیدی از درخشندگی ارائه می‌دهد این تلویزیون چینی، از مرسدس بنز میباخ هم گرانتر است + عکس تلویزیون جدید TCL با قیمت رقابتی، بازار ال جی و شیائومی را هدف گرفته است بزرگترین تلویزیون QD-Mini LED جهان با قیمت نیم میلیاردی معرفی شد چرا تلویزیون های TCL اینقدر ارزان هستند و آیا ارزش خرید دارند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*