تلویزیون TCL X11H

تلویزیون TCL X11H تعریف جدیدی از درخشندگی ارائه می‌دهد

برند TCL از تلویزیون جدید خود با نام ایکس 11 اچ رونمایی کرده با درخشندگی خود می‌تواند هر فردی را مجذوب کند. در ادامه با تلویزیون TCL X11H آشنا شوید.

TCL این برند چینی از تلویزیون جدید خود با نام X11H رونمایی کرده که با درخشندگی حدود 6500 نیتی خود توانسته هر بیننده‌ای را مجذوب خود کند. این تلویزیون مینی ال ای دی فعلا برای بازار چین در دسترس است و ممکن است به دیگر کشورها نیز برسد. در ادامه این مطلب با مشخصات جذاب این تلویزیون چینی آشنا شوید.

تلویزیون جدید درخشان TCL با نام X11H

تلویزیون TCL X11H

تلویزیون جدید TCL از یک پنل LCD 4K VA با نرخ نوسازی 144 هرتز استفاده می‌کند. پنل این تلویزیون از 14112 ناحیه کم نور LED تشکیل شده که مجموعا روشنایی 6500 نیتی را تامین می‌کنند. برند تی سی ال، اخیرا نیز از یک تلویزیون میکرو ال ای دی جدید رونمایی کرده که به‌خاطر قیمت زیاد به یکی از ترندهای اخبار فناوری تبدیل شده بود.

طبق گزارشات منتشر شده، برند TCL تلویزیون X11H را در دو سایز 98 و 85 اینچی عرضه کرده که بنابه گفته‌های مدیران تی سی ال، هر دو سری روشنایی 6500 نیت را ارائه می‌دهند. در طی رونمایی از این تلویزیون، شرکت چینی تی سی ال اعلام کرد که برای نور پس‌زمینه از فناوری مینی ال ای دی جدیدی استفاده کرده که نسبت به پنل‌های معمولی گذشته، حدود 40 درصد بهره‌وری انرژی بیشتری دارد. بنابراین با روشنایی زیاد تلویزیون TCL X11H زیاد نگران قبض برق خود نباشید.

همچنین گفته می‌شود که تلویزیون به نازکی یک تبلت است که آن را برای نصب روی دیوار ایده‌آل می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
چرا تلویزیون های TCL اینقدر ارزان هستند و آیا ارزش خرید دارند؟ سامسونگ برای هجدهمین سال پیاپی بیشترین سهم بازار جهانی تلویزیون را از آن خود کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*