ثبت نام سایپا اطلس، شاهین، کوییک، ساینا و سهند بدون قرعه کشی

ثبت نام سایپا اطلس، شاهین، کوییک، ساینا و سهند بدون قرعه کشی آغاز شد

سایپا ثبت نام بدون قرعه کشی اطلس، کوییک، سهند، ساینا و شاهین را کلید زد. در ادامه شاهد شرایط فروش و بقیه جزئیات خرید این محصولات باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو داخلی، گروه خودروسازی سایپا از 3 اردیبهشت ماه فروش بدون قرعه کشی شاهین، کوییک، ساینا، اطلس و سهند را آغاز کرد و شرایط فروش این خودروها را به‌صورت رسمی اعلام کرد. در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به نحوه ثبت نام برای محصولات سایپا را مطالعه کنید.

شرایط فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا در اردیبهشت 1403

سایپا در این طرح، خودروهای اطلس، کوییک، شاهین، ساینا و سهند را بدون قیمت قطعی و صرفا با پرداخت مبلغ علی‌الحساب به فروش می‌رساند. همان‌طور که این خودروساز داخلی در شرایط فروش خود اعلام کرده است، مبلغ نهایی با توجه به قیمت روز خودرو در هنگام ارسال دعوتنامه به متقاضیان تعیین خواهد شد. همچنین تحویل این خودروها بین مرداد تا اسفند پیش رو خواهد بود. جزئیات مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل هر کدام از این خودروها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

متقاضیان خرید این محصولات سایپا از جمله اطلس می‌توانند هم‌اکنون به وب‌سایت این شرکت به نشانی https://saipa.iranecar.com/public/home مراجعه و برای خرید محصول مورد نظر خود ثبت نام کنند. مثل بقیه طرح‌های مشابه، متقاضیان باید حداقل 18 سال سن و گواهینامه پایه سوم داشته باشند و با کد ملی خود می‌توانند برای تنها یک دستگاه خودرو ثبت درخواست کنند. همچنین متقاضیان نباید طی 48 ماه گذشته برای محصولات سایپا ثبت نام کرده باشند.

این روزها بحث درباره سایپا اطلس داغ است و اگر تمایل به خرید این ماشین جدید سایپا دارید، لازم است حتماً با تیپ های سایپا اطلس آشنا شوید و نگاهی به مقایسه اطلس و کوییک و مقایسه پژو 207 TU3 و سایپا اطلس داشته باشید.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: