پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی جدید شیائومی

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی جدید شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شد

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی جدید شیائومی به‌نام Xiaomi 20000mAh Power Bank با سرعت بالای ٣٠ وات و پورت‌های متنوع معرفی شد.

شیائومی به تازگی پاوربانکی قدرتمند با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپرساعتی را به بازار چین عرضه کرده است. این پاوربانک که از شارژ سریع تا توان 33 وات پشتیبانی می‌کند، دارای یک کابل داخلی هم هست. قیمت این محصول 159 یوان (حدود 22 دلار) است و هم‌اکنون در وب‌سایت JD.com با دو رنگ خاکی روشن و آبی فضایی عمیق به فروش می‌رسد. در ادامه نگاهی به مشخصات کلیدی آن خواهیم انداخت.

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی؛ ایده‌آل برای مسافران

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی جدید شیائومی

این پاوربانک که می‌توان آن یکی از بهترین پاوربانک های سال ٢٠٢۴ هم نامید، با ظرفیت زیاد و قابلیت حمل آسان، همراهی ایده‌آل برای مسافرانی است که می‌خواهند در طول سفر، همیشه دستگاه‌های خود را شارژ نگه دارند. ظرفیت باتری آن کمتر از 100 وات ساعت بوده و با استانداردهای بین‌المللی حمل و نقل هوایی مطابقت دارد؛ بنابراین بدون هیچ مشکلی می‌توانید آن را با خود به هواپیما ببرید.

داخل این پاوربانک از دو سلول باتری لیتیوم یونی 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. همچنین یک چیپ تشخیص هوشمند نیز وجود دارد که به صورت خودکار خروجی جریان را با توجه به نیاز شارژ دستگاه‌های مختلف تنظیم می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود تا بتوانید طیف وسیعی از وسایل، از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا هندزفری‌های بلوتوث و ساعت‌های هوشمند را با خیال راحت شارژ کنید.

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی جدید شیائومی

شارژ سریع و ایمن

برای گوشی‌های هوشمند شیائومی که از فناوری شارژ سریع هوشمند پشتیبانی می‌کنند، این پاوربانک می‌تواند تا توان 33 وات خروجی داشته باشد که سرعت شارژ فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، از قابلیت شارژ سریع دوطرفه تا توان 30 وات هم پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا خود پاوربانک نیز در مدت زمان کوتاهی شارژ شود.

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی به چندین درگاه مجهز شده است که شامل یک درگاه USB-C داخلی به همراه دو درگاه دیگر USB-C و USB-A می‌شود. این ترکیب به کاربر امکان می‌دهد تا به صورت همزمان سه دستگاه را شارژ کند که برای مسافران و افرادی که نیاز به شارژ همزمان چند وسیله دارند، بسیار کاربردی است.

این محصول از سیستم ایمنی ۹گانه بهره می‌برد که از پاوربانک در برابر شارژ بیش از حد، دشارژ بیش از حد، گرمای بالا، اتصال کوتاه و دیگر شرایط غیرعادی محافظت می‌کند و استفاده ایمن و قابل اطمینان را تضمین می‌نماید.

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی جدید شیائومی

علاوه بر این از حالت شارژ جریان پایین نیز پشتیبانی می‌کند که با دوبار کلیک روی دکمه وضعیت باتری فعال می‌شود. این ویژگی به خصوص برای شارژ وسایلی با جریان پایین مانند هندزفری‌های بلوتوث و دستبندهای هوشمند (غیر از برند شیائومی) کاربرد دارد.

بدنه این پاوربانک از جنس PC+ABS ساخته شده که با لبه‌های منحنی، حس خوشایندی را هنگام در دست گرفتن القا می‌کند. این طراحی، علاوه بر قابل حمل بودن، حس یک محصول باکیفیت را به کاربر منتقل می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
سامسونگ از دو پاوربانک جدید ۱۰ و ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*