کولرگازی ایستاده Mijia شیائومی

کولرگازی ایستاده Mijia شیائومی با سیستم‌عامل هوشمند HyperOS رونمایی شد

کولرگازی ایستاده Mijia شیائومی با سیستم عامل HyperOS، قیمت مناسب و قدرت گرمایشی و سرمایشی فوق‌العاده گزینه‌ای عالی برای خانه‌های بزرگ است.

به‌زودی کولرگازی ایستاده Mijia شیائومی با نام کامل Mijia Air Conditioner Fresh Air Pro Dual Outlet راهی بازار خواهد شد و در کنار محصولاتی مثل کولر گازی Mijia HP2 شیائومی قرار می‌گیرد. این محصول با ویژگی‌های خیره‌کننده‌ای مانند خروجی هوای دوگانه، رتبه یک بازدهی انرژی و قابلیت اتصال هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. انتظار می‌رود کولر گازی جدید شیائومی با قیمت پایه ۸۵۹۹ یوان (حدود ۱۲۱۲ دلار) فروخته شود. با اینکه هنوز مشخصات کامل این محصول منتشر نشده، اما می‌توانیم با بررسی تیزرهای تبلیغاتی، با برخی از ویژگی‌های کلیدی آن آشنا شویم.

هوای تازه و خنک در تمام طول سال با کولرگازی ایستاده شیائومی

کولرگازی شیائومی با رنگ نقره‌ای درخشان و خروجی هوای دوگانه طراحی شده تا در عین حال که خنک‌کنندگی کارآمدی را ارائه می‌دهد، همواره هوای تازه را برای شما به ارمغان بیاورد. ظرفیت 3 تنی این کولر معادل 1930 وات سرمایش و 2680 وات گرمایش است که آن را برای فضاهای بزرگ ایده‌آل می‌سازد.

کولرگازی ایستاده Mijia شیائومی

این کولر با دستیابی به رتبه یک بازدهی انرژی، بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی تمرکز دارد. این بدان معناست که با مصرف کمترین میزان برق، تأثیر منفی بر محیط زیست را کاهش داده و هزینه‌های قبض برق شما را پایین نگه می‌دارد. همچنین، این محصول می‌تواند به‌صورت خودکار براساس دمای محیط، گرمایش الکتریکی خود را روشن و خاموش کند تا مصرف انرژی را بهینه کرده و آسایش شما را بیشتر نماید.

عملکردی آرام و کنترل هوشمند

علاوه بر این، کولرگازی ایستاده Mijia شیائومی با تولید صدایی بین 42 تا 46 دسی‌بل (A)، کارکردی بسیار آرام دارد. برای کنترل راحت محصول نیز سازنده چینی هر دو گزینه کنترل از راه دور و HyperOS Connect را برای کنترل کولر از طریق تلفن هوشمند شما ارائه می‌دهد.

ابعاد دریچه داخلی این کولر گازی 340 میلی‌متر عرض، 1863 میلی‌متر ارتفاع و 441 میلی‌متر عمق است. ابعاد موتور خارجی آن نیز 943 میلی‌متر عرض، 670 میلی‌متر ارتفاع و 396 میلی‌متر عمق خواهد بود.

نسل قبلی کولرگازی‌های شیائومی که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، به گردش هوای چشمگیر خود می‌بالید و قادر بود در مدت تنها 24 دقیقه، فضاهای تا 40 متر مربع را خنک کند. فیلتراسیون HEPA در این کولرگازی به‌طور مؤثر گرد و غبار، گرده و حتی 94 درصد از CO2 را از بین می‌برد و هوای پاک را در سراسر خانه شما تضمین می‌کند. همچنین، این محصول دارای چراغ‌های RGB و LED است که با نورپردازی داخلی شما تنظیم می‌شود و با کم‌نور شدن یا خاموش شدن کامل، فضای دلنشینی را ایجاد می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
تبلیغ کولر گازی در ایران ممنوع شد کولر گازی جدید شیائومی با قابلیت‌های خاص خود، تابستان را قابل تحمل می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*