بسته های مکالمه همراه اول روز ملی خلیج فارس

همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج فارس، بسته های مکالمه پرتخفیف ارائه می‌دهد

جزئیات بسته های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج فارس اعلام شد. 10 اردیبهشت ماه، مصادف با روز ملی خلیج فارس است.

همزمان با روز ملی خلیج فارس، اپراتور همراه اول اعلام کرد بسته های مکالمه ساعتی پرتخفیف خود را در اختیار مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان قرار می‌دهد. این بسته های ویژه تا 75 درصد تخفیف خواهند داشت. روز دهم اردیبهشت ماه، مصادف با روز ملی خلیج فارس است. این روز در تاریخ ایران، از خودگذشتگی‌های ملت ایران و بیرون راندن متجاوزان از خلیج فارس را یادآوری می‌کند. ایرانیان در قرن 17 میلادی و سال 1001 موفق به آزادسازی سواحل جنوبی کشورمان از چنگان بیگانگان و متجاوزان شده بودند.

از لحاظ وسعت، خلیج فارس به‌عنوان سومین خلیج بزرگ دنیا شناخته می‌شود و با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد، همواره در طول تاریخ مورد توجه قرار گرفته و نامش بر سر زبان‌ها بوده است. در این منطقه شاهد وجود منابع مهم انرژی جهان هستیم و خلیج فارس به لحاظ جغرافیای سیاسی، موقعیت استراتژیک، انرژی، تاریخ و تمدن، همیشه یک پهنه آبی حساس و پراهمیت در جهان به‌شمار می‌رود.

حالا اپراتور همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج فارس و به‌منظور گرامی‌داشت این روز، بسته های مکالمه ساعتی خود را با حداکثر 75 درصد تخفیف در اختیار تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان قرار می‌دهد. مشترکان می‌توانند از بامداد روز 10 اردیبهشت 1403 به‌مدت یک روز کامل، این بسته‌ها را با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 121 ستاره 1 مربع، فعال و استفاده کنند.

همچنین بخوانید:
جزئیات بسته های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال عبادت، مکالمه، غمگین) همراه اول از برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو حمایت می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*