ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با ماژول‌های Magisk Manager

اگر از گوشی اندرویدی خود خسته شده‌اید، با این ترفندها آن را دگرگون کنید

اگر گوشی اندرویدی شما برایتان تکراری شده و می‌خواهید تغییرات گسترده‌ای را در عملکرد و ظاهر آن ایجاد کنید، این مقاله مختص شماست.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که کاربران را ترغیب به خرید گوشی اندرویدی می‌کند، امکان شخصی‌سازی و سفارشی‌کردن آن است. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای منحصربه‌فرد کردن ظاهر و عملکرد گوشی خود انجام دهید. یکی از آن‌ها، تغییر لانچر (صفحه اصلی) گوشی است. هر لانچر اندرویدی قابلیت‌های خاص خودش را دارد. از ایجاد ظاهری شبیه به اندروید خام گرفته تا افزودن امکانات بسیار زیاد برای شخصی‌سازی، لانچرها دنیای متفاوتی را برای شما به‌ارمغان میاورند. ما در مقاله‌ای جداگانه بهترین لانچرهای اندرویدی برای متحول کردن گوشی را معرفی کرده‌ایم که می‌توانند به انتخاب لانچر برای شما کمک کنند. همچنین روش‌هایی برای تغییر آیکون‌ها و فونت گوشی وجود دارد. با اپلیکیشن‌هایی مانند KWGT حتی می‌توانید ویجت‌های دلخواه خود را بسازید و روی صفحه اصلی گوشی قرار دهید.

لانچرهای اندرویدی

اگر به کارهای تخصصی‌تری علاقه دارید نیز می‌توانید با روت کردن گوشی خود، دریچه‌ای به‌سوی اعماق اندروید باز کنید. اگرچه به اندازه گذشته محبوب نیست، اما کاربران همچنان می‌توانند گوشی خود را روت کنند و کارهای مختلفی مانند فلش کردن رام‌های سفارشی، اجرای اسکریپت‌ها و نصب افزونه‌هایی که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند را انجام دهند. گرچه این کار به دانش فنی و کمی صبر نیاز دارد، اما اگر ویژگی‌های خاصی مد نظر دارید می‌تواند بسیار مفید باشد.

اندروید به شما اجازه می‌دهد هر کاری که می‌خواهید را با این پلتفرم انجام دهید و گوشی‌تان را به شکل دلخواه دربیاورید. اما باید مراقب باشید که دقیقاً می‌خواهید دست به چه کاری بزنید. روت کردن و نصب رام‌های سفارشی می‌تواند مشکلاتی مانند بوت‌لوپ (گیر کردن در آغاز به کار) ایجاد کند که در صورت نداشتن دانش کافی، رفع آن دشوار خواهد بود. در صورت انجام نادرست این فرآیند، حتی ممکن است گوشی شما به‌طور کامل غیرقابل استفاده (بریک) شود. پس لطفاً با دانش و احتیاط کافی در این راه قدم بگذارید.

ترفندهایی برای تغییر و تحول گوشی اندرویدی شما

در این مقاله به بررسی روش‌هایی خواهیم پرداخت که با تغییر گوشی اندرویدی شما، آن را به دستگاه جذاب‌تری تبدیل کرده و از تکراری شدن آن جلوگیری می‌کنند.

۱. گوشی خود را روت کنید

اکثر موارد موجود در این لیست نیازمند این هستند که ابتدا گوشی خود را روت کنید، بنابراین این یک شروع عالی محسوب می‌شود. روت کردن دستگاه به شما کنترل مدیریتی بر روی گوشی می‌دهد، مشابه کاری که روی کامپیوترهای ویندوز یا مک انجام می‌دهید. این کار باعث تغییر در عملکرد یا کارکرد گوشی شما نمی‌شود، اما به شما امکان نصب چیزهایی را می‌دهد که در غیر این صورت قادر به نصب آن‌ها نبودید.

روت کردن گوشی اندرویدی

روش روت برای هر دستگاه کمی متفاوت است، اما مراحل اصلی مشابه هستند. اکثر گوشی‌ها نیازمند این هستند که قفل بوت‌لودر را باز کنید و سپس از Magisk Manager برای پچ کردن یک ایمیج بوت استفاده کنید که در نهایت به دستگاه فلش می‌شود. پس از فلش شدن، گوشی دسترسی روت خواهد داشت. در اکثر موارد، روش‌هایی برای به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی به صورت عادی در حالی که همچنان روت باقی مانده وجود دارد؛ بنابراین گوشی به عملکرد عادی خود ادامه می‌دهد. برخی از دستگاه‌ها مانند بسیاری از دستگاه‌های سامسونگ دارای ابزارهای مستقل یا روش‌های جایگزین مانند فلش زدن با Odin هستند که به همان نتیجه می‌رسند. ما در مقاله‌ای جداگانه به آموزش روت کردن گوشی اندرویدی پرداخته‌ایم که می‌تواند برای شما مفید باشد.

در بیشتر موارد، روت یک تغییر بی‌خطر است. با این حال، برخی از تولیدکنندگان گوشی‌ها باعث می‌شوند که این کار دردسرسازتر از حد نیاز شود. برای مثال روت کردن دستگاه‌های سامسونگ باعث باطل شدن گارانتی شما می‌شود و برای همیشه دسترسی به سرویس پرداخت آنلاین Samsung Pay را از دست خواهید داد که البته هر دو این موارد در ایران تقریباً بی‌اثر هستند. علاوه بر این، عملکرد SafetyNet گوگل استفاده از برخی برنامه‌های مالی و استریم را دشوارتر می‌کند. با این حال شما می‌توانید از طریق ماژول‌های Magisk Manager بر این مشکل غلبه کنید. بنابراین مهم است به خاطر داشته باشید که روت کردن تنها نیمی از فرآیند است. بخش دیگر فریب دادن برنامه‌های گوشی شما برای این باور است که روت وجود ندارد تا آن‌ها به درستی کار کنند.

۲. برنامه Magisk Manager را روی گوشی خود نصب کنید

Magisk Manager به طور قطع یکی از مهم‌ترین و قدرتمندترین برنامه‌ها برای شخصی‌سازی اندروید است. این یک برنامه‌ی متن‌باز است که به کاربر امکان می‌دهد تا ماژول‌های مختلفی را بارگذاری کند. مجیسک منیجر به جز ارائه دسترسی روت برای برنامه‌ها و ابزارهایی برای خارج‌سازی و بسته‌بندی مجدد ایمیج‌های بوت اندروید کار زیادی انجام نمی‌دهد. دسترسی روت و قابلیت‌های مربوط به ایمیج بوت عالی هستند، زیرا آن‌ها بخش مهمی از نحوه دستیابی گوشی‌ها به دسترسی روت در حال حاضر را تشکیل می‌دهند. پس از نصب برنامه و باز کردن آن، یک رابط کاربری ساده را مشاهده خواهید کرد. برنامه مجیسک منیجر روی گیت هاب موجود است.

ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با ماژول‌های Magisk Manager

مهم‌ترین بخش کار، ماژول‌های مجیک هستند. توسعه‌دهندگان می‌توانند آن‌ها را ایجاد و منتشر کنند. هیچ مخزن مرکزی برای آن‌ها وجود ندارد، بنابراین کاربران باید کمی جستجو کنند. با این وجود مجموعه کوچکی از آن‌ها در گیت‌هاب به همراه چند برنامه‌ مخزن وجود دارد که تا حد توان کار می‌کنند، از جمله مدیر ماژول‌های Fox. این یکی از آن موقعیت‌هایی است که در ابتدا پیدا کردن موارد کمی دشوار است، اما پس از اینکه یاد گرفتید از کجا باید جستجو کنید، کار آسان‌تر می‌شود. هنگامی که ماژول مورد علاقه خود را پیدا کردید، آن را نصب کنید تا وظیفه‌ای را که برای آن طراحی شده انجام دهد.

مجیکس منیجر دارای دستورالعمل‌های نصبی است که برای اکثر دستگاه‌ها کاربرد دارد. پس از نصب، توصیه می‌کنیم چیزی شبیه Simple Bootloop Saver را بررسی کنید، زیرا می‌تواند شما را از دردسر نجات دهد. اگر یک ماژول به درستی کار نکند و باعث ایجاد حلقه بوت (Bootloop) شود. درست مانند روت کردن، این برنامه نیز به تنهایی هیچ چیز را شخصی‌سازی نمی‌کند. این عمدتاً ماژول‌ها هستند که تمام کارها را انجام می‌دهند.

۳. یک رام نصب کنید

نصب یک رام سفارشی (Custom ROM) یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای شخصی‌سازی تجربه اندروید شما است. یک رام در واقع نسخه تغییر یافته سیستم‌عامل گوشی است. توسعه‌دهنده رام می‌تواند کارهای مختلفی را برای شخصی‌سازی سیستم‌عامل انجام دهد، از جمله حذف نرم‌افزارهای اضافی (bloatware)، اضافه کردن مادهایی که می‌توانند ظاهر یا عملکرد را تغییر دهند، فعال کردن دسترسی روت به صورت پیش‌فرض و فعال کردن ویژگی‌هایی که قبلاً پنهان شده بودند.

ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با نصب کاستوم رام

معمولاً شما یک رام را با استفاده از یک ریکاوری سفارشی مانند Team Win Recovery Project (TWRP) نصب می‌کنید. یا در برخی موارد می‌توانید آن‌ها را با استفاده از ابزارهایی مانند Odin3 سامسونگ فلش بزنید.

مانند هرگونه تغییر در سیستم‌عامل اندروید، این روش مزایا و معایبی دارد. شما یک سیستم‌عامل کاملاً جدید برای کار کردن به دست خواهید آورد و بسیاری از تغییرات به‌طور کلی مثبت هستند و به شما کنترل بسیار بیشتری نسبت به زمانی که یک سیستم‌عامل بدون روت و اصلاح نشده دارید، روی دستگاهتان می‌دهند. بعلاوه، از آنجایی که بسیاری از رام‌ها به‌صورت پیش‌فرض روت شده‌اند، به شما امکان می‌دهد بسیاری از مراحل آزاردهنده‌ای که با چنین مدل‌سازی‌هایی همراه است را هم رد کنید.

در طرف دیگر معادله، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باعث شده‌اند که کارها نسبت به گذشته بسیار پیچیده‌تر شوند و راه‌حل‌های جایگزین گاهی اوقات می‌توانند آزاردهنده باشند. برای مثال، برخی از رام‌های مدرن گلکسی اس ٢۴ اولترا دارای مجموعه‌ای از پچ‌ها برای راه‌اندازی کارهایی هستند که به طور معمول کار می‌کردند، اما در فرآیند روت و رام خراب می‌شوند.

به طور کلی افرادی که دوست دارند گوشی اندرویدی خود را دستکاری کنند، در بسیاری از مواقع از رام‌ها برای بهبود تجربه گوشی خود استفاده کرده‌اند. فقط مطمئن شوید که از اطلاعات خود پشتیبان تهیه می‌کنید، زیرا نصب رام تقریباً همیشه نیاز به بازنشانی به تنظیمات کارخانه دارد.

۴. با Project Themer، یک تم سفارشی بسازید

Project Themer برنامه‌ای است که به دسترسی روت نیاز دارد. که همانطور که از نامش پیداست، امکان سفارشی‌کردن تم گوشی شما را فراهم می‌کند. این برنامه به دو صورت کار می‌کند.

ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با Project Themer

اولین روش مجموعه‌ای از توابع است که المان‌های رابط کاربری (UI) موجود گوشی شما را با طرح‌های دیگر جایگزین می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید آیکون‌های تنظیمات سریع را با شکل‌ها و رنگ‌های دیگر جایگزین کنید. بیش از دو دوجین گزینه وجود دارد که به شما کمک می‌کند گرافیک گوشی خود را نونوار کنید و کمی ذوق و سلیقه به آن اضافه کنید.

روش دوم به کاربران اجازه می‌دهد تا با تم‌های Material You کار کنند. به طور کلی، تم‌های Material You در اندروید به طور خودکار بر اساس والپیپر شما ساخته می‌شوند. Project Themer به شما امکان می‌دهد آن را بر اساس سلیقه خود سفارشی کنید که احتمالاً باید به عنوان یک ویژگی در Material You وجود داشته باشد. کاربران همچنین می‌توانند گرادیان‌های رنگی اضافه کنند که به صورت پیش فرض در تم‌بندی اندروید در دسترس نیستند. به گفته توسعه‌دهنده برنامه، این تم‌بندی همچنین در برنامه‌های گوگل نیز کار می‌کند، بنابراین فقط برای رابط کاربری نیست.

در حال حاضر این برنامه فقط با رام‌های AOSP اندروید ۱۲.۰ و بالاتر و دستگاه‌های Pixel کار می‌کند. همچنین دسترسی به این برنامه از فروشگاه Google Play با قیمت ۲.۹۹ دلار در دسترس است، ولی می‌توانید نسخه رایگان شده آن را نیز از سایت‌های دانلود APK دریافت کنید. پس از نصب، برنامه نیازمند نصب یک ماژول است که همین شاید کمب پیچیده باشد. در غیر این صورت پس از شروع به کار و دستکاری، استفاده از آن نسبتاً آسان است.

۵. با Pixel Launcher Mods گوشی‌تان را متحول کنید

Pixel Launcher Mods یک ماژول برای برنامه Magisk است که به بهبود عملکرد لانچر پیش‌فرض روی دستگاه‌های اندرویدی کمک می‌کند. برای استفاده از این ماژول به دسترسی روت نیاز است و امکانات بیشتری را به لانچر اضافه می‌کند. پس از نصب، مانند هر برنامه دیگری عمل می‌کند. شما باید آن را باز کنید، تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید و سپس به کارهای روزمره خود با گوشی اندرویدی ادامه دهید.

ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با ماژول‌های Magisk Manager

اکثر ویژگی‌های اضافه شده، قابلیت‌هایی هستند که لانچر در حال حاضر فاقد آن‌ها است. به عنوان مثال، می‌توانید پشتیبانی از بسته‌های آیکون سفارشی را اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد برای شخصی‌سازی بیشتر، بسته‌های آیکون اضافه کنید. همچنین می‌توانید عناصر و آیکون‌های مختلف را از کشوی برنامه پنهان کنید، ویجت جستجو را با ویجت دلخواه خود جایگزین کنید و حتی محدودیت اندازه ویجت‌ها را در صفحه اصلی حذف کنید. البته چند مشکل جزئی نیز وجود دارد. برای مثال، اگر ویژگی “At a Glance” را پنهان کنید، فضای آن همچنان خالی باقی می‌ماند.

استفاده از این ماژول رایگان است، اما برای استفاده از آن به هر دو مورد دسترسی روت و نصب Magisk Manager نیاز دارید. این ماژول روی گیت هاب قابل دانلود است و توسعه‌دهنده همچنین دستورالعمل‌های نصب و توضیحات دقیق‌تری از قابلیت‌های ماژول را ارائه می‌دهد. فقط کافیست نام آن را در گیت هاب جستجو کنید.

۶. برنامه Franco Kernel Manager را نصب کنید

Franco Kernel Manager نام برنامه‌ دیگری است که آن هم به روت دستگاه نیاز دارد و قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در حالی که بسیاری از برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند با چیزهایی مانند تم‌ها کار کنید، این برنامه بیشتر روی عملکرد، معیارها و موارد عمیق‌تری متمرکز است. درست شبیه Project Themer، این برنامه نیز با یک هزینه ناچیز در Google Play Store در دسترس است و البته نسخه رایگان آن هم در سایت‌ها وجود دارد. این برنامه باید روی تقریباً هر گوشی اندرویدی کار کند، به شرطی که روت شده باشد. اگرچه گزینه‌های آن ممکن است روی هر دستگاهی متفاوت باشد. خوشبختانه، اکثر قریب به اتفاق عملکردها روی بیشتر دستگاه‌ها کار می‌کنند.

ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با اپ Franco Kernel Manager

اول از همه، Franco Kernel Manager یک مدیر کرنل است. این بدان معناست که می‌توانید چیزهایی را مانند کنترل‌کننده CPU، زمان‌بندی IO و حتی در صورت تمایل، اورکلاک کردن گوشی خود تغییر دهید. این مجموعه اصلی ویژگی‌ها است، بنابراین کاربران حرفه‌ای خوشحال می‌شوند که چنین ابزاری بدون اسکریپت‌های پیچیده یا دستورات ADB وجود دارد. FKM همچنین از پروفایل‌های اختصاصی برای هر برنامه پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید هنگام بازی کردن هم عملکرد گوشی را افزایش دهید و در هنگام انجام کارهای سبک مانند اسکرول در شبکه‌های اجتماعی، کمی آن را بکاهید.

این برنامه همچنین می‌تواند کارهای دیگری انجام دهد. یک اعلان باتری اختیاری وجود دارد که میزان مصرف را به شما نشان می‌دهد، از جمله اینکه کدام برنامه‌ها هم برای مقاصد اطلاعاتی و هم برای تشخیص، بیشترین باتری را مصرف می‌کنند. همچنین یک ابزار کالیبراسیون صفحه نمایش وجود دارد که به شما امکان می‌دهد رنگ مورد نظر خود را تنظیم کنید، به همراه یک ویرایشگر build.prop، یک تابع فلش برای ماژول‌های Magisk و یک مدیر اسکریپت برای اسکریپت‌های پوسته.

۷. با ماژول Basic Call Recorder مکالمات را ضبط کنید

اکثر مادها، برنامه‌ها و شخصی‌سازی‌های موجود در این لیست، بسیاری از موارد را در گوشی‌ها تغییر می‌دهند، از جمله عملکرد، تم و موارد دیگر. این ماژول Magisk به شما امکان ضبط تماس‌های تلفنی را می‌دهد. یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات گوشی‌های هوشمند اندرویدی، ضبط تماس است. گوگل در مورد اینکه آیا اندروید از ضبط تماس پشتیبانی می‌کند یا نه، نظر خود را تغییر داده است. در حال حاضر این قابلیت وجود دارد، اما همه گوشی‌ها در همه مناطق به آن اجازه نمی‌دهند. بنابراین، با چنین ماژولی می‌توانید محدودیت‌های گوگل را دور بزنید.

ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با ماژول‌های Magisk Manager

این ماژول نسبتاً ساده است. پس از نصب، آن را باز می‌کنید و تنظیماتی را که می‌خواهید پیکربندی کنید، تیک می‌زنید. از آنجا می‌توانید به دلخواه تماس‌ها را به صورت دستی ضبط کنید یا آن را تنظیم کنید تا به طور خودکار هر تماسی را ضبط کند. اگر تصمیم دارید با ضبط خودکار تماس‌ها پیش بروید، می‌توانید قوانینی را تعیین کنید تا همه تماس‌ها ضبط نشوند. این ماژول می‌تواند با فرمت‌های فشرده (lossy) مانند MP3 یا فرمت‌های بدون افت کیفیت (lossless) مانند FLAC ضبط کند. این تقریباً تمام کاری است که انجام می‌دهد. با این حال، داشتن این قابلیت که به سرعت و به راحتی قفل آن باز شود، بسیار عالی است.

برخی از برنامه‌های بدون نیاز به روت وجود دارند که می‌توانند این کار را انجام دهند. برای مثال، اپلیکیشن ACR Phone می‌تواند این کار را انجام دهد، به شرطی که افزونه شخص ثالث توسعه دهنده را نصب کنید. با این حال، اکثر برنامه‌هایی که این کار را بدون روت انجام می‌دهند، کارهای زیادی را هم انجام می‌دهند که ممکن است شما بخواهید یا به آن‌ها نیاز نداشته باشید. ماژول ضبط تماس ساده در محدوده‌ کاری خود باقی می‌ماند و در عین حال ویژگی را فعال می‌کند که اکثر گوشی‌های اندرویدی باید داشته باشند. این ماژول را می‌توانید از صفحه گیت هاب مختص به آن دانلود کنید.

۸. ماژول ViperFX، یک اکولایزر عالی برای صدای گوشی و هدفون شما

وایپر اف اکس یکی دیگر از ماژول‌های Magisk است، اما این ماژول به طور خاص برای بهبود کیفیت صدا طراحی شده است. این اپلیکیشن مدت‌هاست که به‌عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای صوتی برای کاربران گوشی‌های روت شده شناخته می‌شود و با اینکه توسعه آن در طول سال‌ها فراز و نشیب‌هایی داشته، در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با ماژول‌های Magisk Manager

اولین ویژگی کلیدی آن، اکولایزر واقعی و سراسری سیستم است که روی تمام خروجی‌های صوتی شما اعمال می‌شود. شما می‌توانید این اکولایزر را برای هدفون‌های سیمی، اسپیکرهای گوشی و دستگاه‌های بلوتوث به‌صورت جداگانه تنظیم کنید. اما این تازه شروع کار است.

برای کاربرانی که به دنبال امکانات بیشتر هستند، ViperFX حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این اپلیکیشن شامل مواردی مانند کمپرسور FET، گسترش طیف صدا برای بازیابی فرکانس‌های بالاتر، مستر لیمیتر و افکت‌های صوتی متنوع است. به‌عنوان مثال، می‌توانید افکت اکو (Reverb) را فعال کرده و سپس میزان و ویژگی‌های آن را بر اساس مواردی مانند اندازه اتاق و Damping Factor تنظیم کنید. این برنامه به اندازه‌ای افکت و گزینه در اختیار شما قرار می‌دهد که تقریباً از پس مدیریت هر دستگاه خروجی صوتی که بخواهید به گوشی اندرویدی خود متصل کنید، بربیاید (از جمله سیستم‌های بلندگوی فراگیر).

تنها نقطه ضعف ViperFX کمی دشوارتر بودن نصب آن از اکثر ماژول‌های Magisk است. توسعه‌دهندگان دستورالعمل نصب سرویس را در گیت هاب رسمی خود و یک صفحه وب جداگانه برای دانلود و نصب اپلیکیشن ارائه می‌دهند. ViperFX بدون شک یکی از بهترین دلایل برای عاشقان صدا (Audiophile) است که گوشی خود را روت کرده و ماژول‌های Magisk را نصب کنند.

۹. طعم گوشی‌های پیکسل را با ماژول Pixelify به گوشی خود بیاورید

اگر یک دستگاه Pixel مثل گوشی پیکسل ۸ ندارید اما دوست دارید تجربه‌ای مشابه با آن داشته باشید، Pixelify را به شما معرفی می‌کنیم.

ایجاد تغییر و تحول در گوشی اندرویدی با نصب اپ Pixelify

این ماژول Magisk، قابلیت‌های اختصاصی دستگاه‌های پیکسل را به گوشی‌های اندرویدی دیگر که به‌طور پیش‌فرض از این امکانات محروم هستند، اضافه می‌کند. Pixelify با طیف وسیعی از گوشی‌های اندرویدی سازگار است و روی اندروید ۷ تا ۱۳ قابل اجراست. علاوه بر این، با نصب زیرمجموعه‌های (Sub-Module) اختیاری، می‌توانید امکانات بیشتری را به گوشی خود بیاورید. برخی از این قابلیت‌های اضافی، شامل ویژگی غربالگری تماس‌های گوگل (Call Screening) و چند ابزار کاربردی دیگر است.

مزیت اصلی Pixelify، افزودن قابلیت‌های منحصر به فرد پیکسل به گوشی‌های غیر Pixel است. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • والپیپرهای اختصاصی پیکسل
  • پاک‌کن جادویی (Magic Eraser)
  • ویرایشگر جادویی (Magic Editor)
  • ضبط تماس از طریق برنامه Google Dialer
  • صدای تطبیقی (Adaptive Sound)

پس از نصب ماژول، می‌توانید تک تک این قابلیت‌ها را از داخل برنامه Pixelify فعال یا غیرفعال کنید. برخی از ویژگی‌ها، مانند صدای تطبیقی، ممکن است نیاز داشته باشند تا با ویرایش فایل build.prop، گوشی خود را فریب دهید و به آن بقبولانید که یک دستگاه Pixel است. با این حال، خوشبختانه انجام این کار چندان پیچیده نیست.

برای دسترسی به لیست کامل لینک‌های دانلود، دستورالعمل‌های نصب و جزئیات قابلیت‌ها، می‌توانید به صفحه گیت هاب این ماژول مراجعه کنید. تنها نکته منفی این ماژول، عدم پشتیبانی از اندروید ۱۴، جدیدترین نسخه موجود از این سیستم عامل است. بنابراین، اگر گوشی شما جدیدتر است و به آخرین نسخه اندروید به‌روزرسانی شده باشد، این ماژول روی آن کار نخواهد کرد. همچنین توسعه‌دهندگان توصیه می‌کنند که برای عملکرد بهتر ماژول از Zygisk استفاده کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
سرعت گوشی اندرویدی خود را با خاموش کردن یک گزینه ساده دگرگون کنید گوشی کندتان آزارتان می‌دهد؟ با این روش‌ها سرعتش را دوباره بالا ببرید آموزش اجرای برنامه های ویندوز روی اندروید با Winlator آموزش ساخت کنفرانس تلفنی در گوشی های اندرویدی؛ اضافه کردن چند نفر به مکالمه دو نفره

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*