سری هواوی پورا 70

هواوی با عرضه خانواده گوشی های پورا 70 (Pura 70) با قدرت به بازار جهانی بازگشت

کمپانی هواوی بالاخره توانست با معرفی خانواده گوشی‌های پورا 70 – Pura 70 به بازارهای جهانی برگشته و بزرگان بازار را به چالش بکشد.

هواوی بدون هیچ‌گونه اطلاع و یا هاب تبلیغاتی از سری پورا 70 خود را در بازارهای بین‌المللی رونمایی کرده و با این گوشی می‌تواند مسیر جدیدی را برای خط تولید پرچمداران خود را ایجاد کند. بنابه آنچه در اخبار تکنولوژی گفته می‌شود، سری Pura 70 شامل مدل‌های پورا 70، پورا 70 پرو و پورا 70 اولترا بوده که با سیستم جدید دوربین و برخی جنبه‌های بصری زیبایی شناسی می‌تواند رقیب سرسختی برای پرچمداران دیگر برندها باشد.

البته یک مدل هم از این گوشی با نام پورا 70 پرو پلاس عرضه شده که به‌طور اختصاصی به بازار چین عرضه خواهد شد. در این مطلب به‌طور خلاصه با معرفی مشخصات سری Huawei Pura 70، بررسی خواهیم کرد که چرا این گوشی می‌تواند نجات‌دهنده شرکت هواوی باشد.

بازگشت پرقدرت هواوی با خانواده سری پورا 70 (Pura 70)

هر سه مدل پورا 70 به پردازنده Kirin 9010 مجهز شده‌اند که با فرآیند 7 نانومتری توسط SMIC ساخته شده است. شارژ هواوی پورا 70در حالی که هواوی به‌طور رسمی هیچ مشخصاتی را در مورد قابلیت‌های این تراشه منتشر نکرده اما انتظار می‌رود که عملکرد آن به‌لطف استفاده از هوش مصنوعی، بهبودهای قابل توجهی را داشته باشد.

دوربین خانواده Pura 70

هواوی پورا 70 در بخش دوربین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی است. پورا 70 پرو نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را حفظ کرده اما هواوی لنز تله فوتو آن را به سنسور 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابر ارتقا داده است. علاوه‌بر این، دوربین فوق عریض پورا 70 پرو هم دارای سنسور 12.5 مگاپیکسلی است.دوربین هواوی پورا 70

پرچمدار این سری جدید یعنی پورا 70 اولترا دارای سنسور 1 اینچی و لنز جمع شونده است. مکانیزم قابلیت تحرک به سنسور اجازه می‌دهد تا حداکثر نور ممکن را بدون آسیب رساندن به بخش‌های باریک دستگاه جذب کند. با گستره دیافراگم متغیر از f/1.6 تا f/4.0 نیز می‌تواند عملکرد استثنایی در نور کم را ارائه دهد.

همچنین در پورا 70 اولترا دوربین تله فوتو زوم اپتیکال 3.5 برابری خود را حفظ کرده و دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 و فوکوس خودکار منحصر به‌فرد است. ناگفته نماند که دوربین فوق عریض پورا 70 اولترا از یک سنسور 40 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.دوربین هواوی پورا 70

تمامی این مدل‌ها دارای دوبین سلفی 13 مگاپیکسلی هستند که علت استفاده از چنین سنسوری در این است که هواوی اعتقاد دارد، کاربران سری پورا برای تشخیص چهره نیازی به دوربین‌ها و سنسورهای اضافی ندارند.

مشخصات فنی سری Pura 70

هواوی قصد دارد تا مدل پورا 70 خود را با نسخه 4.2 سیستم عامل هارمونی در چین عرضه کند. این شرکت برای مدل‌های بین‌المللی خود هم سیستم عامل EMUI 14.2 را در نظر گرفته که به‌طور کامل با قابلیت‌های هوشمند این سری از جمله AI Gesture Control که با فناوری هوش مصنوعی مولد قدرت می‌گیرد، مرتبط شده است. هواوی پورا 70

اگر این گوشی را به قصد دسترسی به قابلیت تماس و پیام ماهواره‌ای Beidou خریداری خواهید کرد، بهتر است همین الان از خرید آن منصرف شوید؛ چراکه قرار است هواوی قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای سری پورا 70 به‌طور اختصاصی تنها برای بازار چین عرضه کند.

مشخصات رنگ و قیمت

نسخه هواوی پورا 70 با رم 12 گیگابایتی و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در رنگ‌های سفید یا مشکی با قیمت 999 یورو در دسترس است. در هواوی پورا 70 پرو همان رنگ‌ها را می‌توانید در کنار دو برابر فضای ذخیره‌سازی با بیشتر به قیمت 1199 یورو خریداری کنید.

نسخه پرچمدار هم در سه رنگ سبز، مشکی و قهوه‌ای عرضه شده که در بخش پشتی هر کدام از آنها چرم مصنوعی به‌کار رفته است. هواوی پورا 70 اولترا با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 1499 یورو عرضه شده است.

پیش سفارش هر یک از سه مدل‌های خانواده پورا 70 در برخی کشورهای اروپایی آغاز شده و گفته می‌شود که فروش آنها از 22 می، به‌صورت منظم شروع خواهد شد.

البته مشکل جدید در قابلیت هوش مصنوعی سری پورا 70 به‌وجود آمده که می‌تواند لباس‌ها را در تصاویر پاک کند. برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به این مطلب «هشدار: هوش مصنوعی در این گوشی چینی، شما را لخت می‌کند» مراجعه کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
تصاویر و مشخصات گوشی های Huawei Pura 70 منتشر شد هواوی با معرفی گوشی های خانواده پورا 70 (Pura 70)، سری P را بازنشسته کرد چینی‌ها به‌زودی خاص ترین گوشی تاشو جهان را می‌سازند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*