رنو سیمبیوز

رنو سیمبیوز ،‌ شاسی بلند کوچک و جذاب هیبریدی معرفی شد

رنو سیمبیوز به‌عنوان یک شاسی بلند کوچک و جذاب هیبریدی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Renault Symbioz آشنا خواهیم شد.

رنو از شاسی بلند کوچک و هیبریدی جدید خود با نام سیمبیوز پرده برداشت. این خودرو در ردیف شاسی بلندهای کلاس C جای دارد و قرار است با قوای محرکه هیبریدی با 145 اسب بخار روانه بازار شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات رنو Symbioz آشنا می‌شویم.

بخش طراحی رنو سیمبیوز

نمای جلوی رنو سیمبیوز

رنو سیمبیوز به‌عنوان شاسی بلند جمع‌وجور جدید رنو طی ماه‌های آینده با طراحی مدرن و متفاوت خود به‌همراه کابین پیشرفته روانه بازار خواهد شد. رنو طبق زبان طراحی جدید خود، سیمبیوز را طراحی کرده و مشتریان از تابستان 2024 می‌توانند برای خرید آن به‌شکل پیش فروش اقدام کنند.

نمای عقب رنو سیمبیوز

همچنین کابین رنو سیمبیوز می‌تواند حداکثر فضای ذخیره‌ای 20 لیتری را به‌همراه داشته باشد و برای ارتقای ایمنی و راحتی راننده نیز به 24 سیستم کمک‌راننده جدید مجهز شده است. از سایر ویژگی‌های کابین می‌توان به نمایشگر لمسی عمودی ۱۰.۴ اینچی برای سیستم مولتی‌مدیای اوپن R لینک اشاره کرد.

کابین رنو سیمبیوز

این شاسی بلند جمع‌وجور در سه تیپ تکنو، تکنو اسپریت آلپین و آیکنیک اسپریت آلپاین به فروش می‌رسد. همچنین این خودرو دارای طول 4.41 متری بوده و در میان شاسی بلندهای کامپکت رنو به‌عنوان یک محصول پایه به‌شمار می‌رود. همچنین رنو Symbioz قرار است همانند مگان و سنیک با قوای محرکه هیبریدی روانه بازار شود.

مشخصات فنی رنو Symbioz

نمای کناری Renault Symbioz

رنو سیمبیوز از تکنولوژی E-Hybrid رنو بهره می‌برد که شامل یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر به‌همراه پیشرانه برقی است. این دو پیشرانه در مجموع قدرتی برابر با 145 اسب بخار را به تولید می‌رسانند. قدرت تولید شده از این قوای محرکه نیز توسط گیربکس چند حالته هوشمند و بدون کلاچ به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای این خودرو یک باتری 1.2 کیلووات‌ساعتی نیز در نظر گرفته شده است. این خودرو طبق پلتفرم CMF-B HS توسعه پیدا کرده است.

Renault Symbioz

صندلی عقب کشویی یکی از ویژگی‌های برجسته رنو سیمبیوز محسوب می‌شود که می‌تواند فضای بار 492 تا 624 لیتری را به‌همراه داشته باشد. ضمن این‌که مالکان با خواباندن صندلی‌ها می‌توانند فضای بار را به 1582 لیتر افزایش دهند. علاوه بر این، وزن این خودرو حدود 1500 کیلوگرم خواهد بود که برای این خودرو کامپکت مناسب است.

بیشتر بخوانید:
فیس لیفت رنو کپچر، کراس اوور جذاب شهری به نمایش گذاشته شد نسل جدید رنو ۵، هاچبک دوست داشتنی فرانسوی با طراحی جذاب و پیشرانه برقی آمد + عکس و فیلم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*