فروش خودروهای برقی وارداتی

فروش خودروهای برقی وارداتی در ایران آغاز شد؛ از نیسان و هوندا تا لاماری، هونگچی و لونا

سامانه یکپارچه در جدیدترین به‌روزرسانی خود در اردیبهشت 1403 برای اولین بار فروش خودروهای برقی وارداتی را در ایران آغاز کرده است.

طبق آخرین اخبار خودرو، عصر امروز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی میزبان عرضه ۵ خودرو وارداتی جدید برای متقاضیان بود. نکته جالب در این دور از عرضه، حضور خودروهای وارداتی الکتریکی است. در ادامه به اعلام جزئیات این طرح عرضه می‌پردازیم.

فروش خودروهای خودروهای برقی وارداتی در کشور

خودروهای برقی وارداتی

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، پنج خودروی هونگچی E-QM5، هوندا ENS1، لاماری ایما هیبرید، نیسان سانی اتاق N17 و لونا GRE به عرضه رسیده‌اند که جزئیات این عرضه در جداول زیر قابل مشاهده است.

نام خودروشرکت واردکنندهقیمت فروش قطعی در مبادی ورودی (تومان)
نیسان سانی N17جهان نوین1 میلیارد و 107 میلیون و 140 هزار تومان
لاماری ایما HEVآرین پارس موتور1 میلیارد و 543 میلیون و 400 هزار تومان
هونگچی E-QM5بی ام کارز1 میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان

هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود.

نام خودروشرکت واردکنندهقیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی (تومان)
هوندا ENS1معین خودرو ایرانیان1 میلیارد و 850 میلیون تومان
لونا GREایران خودرو945 میلیون تومان

قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰ درصد قیمت علی‌الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

سامانه یکپارچه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول بالا از روز یکشنبه مورخ 16 اردیبهشت 1403 تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 در دسترس است. در این مرحله، متقاضیان محترم می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند. لازم به ذکر است هیچ‌گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه، صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱، وجه مورد نظر را در حساب خود بلوکه کرده بودند، انجام می‌شود.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*