فروش لاماری ایما فول آپشن و هیبرید

فروش لاماری ایما فول آپشن و هیبرید در سامانه یکپارچه شروع شد

با توجه به شروع به کار سامانه خودروهای وارداتی، فروش لاماری ایما فول آپشن و هیبرید در اردیبهشت 1403 آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

در جدیدترین اخبار خودرو و مطابق اطلاعیه آرین پارس موتور، متقاضیان خودروهای وارداتی و دارندگان اولویت سامانه وارداتی‌ها می‌توانند از امروز برای خرید لاماری ایما هیبریدی HEV اقدام کنند.

فروش لاماری ایما فول آپشن و هیبرید در اردیبهشت 1403

لاماری ایما HEV در واقع نسخه فول آپشن و هیبریدی لاماری ایما محسوب می‌شود که در دوره‌های پیشین ثبت نام در سامانه وارداتی‌ها نیز حاضر بوده است. اگرچه آرین پارس موتور در حال حاضر لاماری ایما HEV را به‌شکل وارداتی به فروش می‌رساند، اما برنامه دارد تا حداقل در نیمه دوم سال جاری این محصول را به‌شکل مونتاژی نیز عرضه کند.

لازم به ذکر است که سامانه وارداتی‌ها از امروز تا روز سه‌شنبه فعال است و متقاضیان می‌توانند برای خرید لاماری ایما فول آپشن و هیبرید اقدام کنند. همچنین قیمت این مدل در ابلاغیه جدید، یک میلیارد و 543 میلیون و 400 هزار تومان در مبادی ورودی اعلام شده که به این مبلغ، هزینه‌های عوارض و شماره‌گذاری نیز اضافه خواهد شد.

لاماری ایما HEV

لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور که اخیرا به‌طور رسمی نیز معرفی شده، از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو در کنار یک پیشرانه برقی به‌عنوان قوای محرکه استفاده می‌کند. پیشرانه احتراقی این خودرو قادر به تولید 168 اسب بخار قدرت و گشتاور 280 نیوتن‌متری است و نهایت توان این پیشرانه نیز به 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.

قدرت تولید‌ شده توسط پیشرانه را یک جعبه‌دنده DHT مخصوص خودروهای هیبریدی به چرخ‌های جلو می‌رساند. از سویی استفاده از سیستم هیبرید در این مدل از لاماری سبب شده تا مصرف سوخت خودرو در حالت ترکیبی بین 4.7 تا 5.3 لیتر باشد. گفتنی است که ظرفیت باتری‌های این مدل نیز در حدود دو کیلووات‌ساعت است.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی لاماری ایما فول آپشن و هیبریدی باید به سردکن صندلی راننده، ماساژور و حافظه صندلی راننده، گرم‌کن برای صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، درب برقی صندوق عقب، سقف پانوراما، صندلی‌های برقی جلو، دوربین 360 درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاکسازی هوای کابین، نورپردازی روی داشبورد، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط‌خوان، رادار نقطه کور و سیستم اخطار برخورد از جلو اشاره کرد.

مدتی پیش خودرو لاماری ایما برقی نیز معرفی شده بود که می‌توانید مطلب معرفی کامل آن را در گجت نیوز مطالعه کنید.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: