آپدیت HyperOS ردمی K40

آپدیت HyperOS برای گوشی شیائومی ردمی K40 منتشر شد، ولی بدون اندروید ۱۴!

آپدیت HyperOS برای گوشی محبوب ردمی K40 شیائومی منتشر شد؛ ولی در آن خبری از اندروید ۱۴ نیست و با نسخه قدیمی اندروید همراه است.

ردمی K40 جدیدترین تلفن هوشمندی است که آپدیت HyperOS را دریافت کرده است. این حرکت، بخشی از تلاش‌های مداوم شیائومی برای گسترش دسترسی به به‌روزرسانی هایپراواس در تعداد بیشتری از دستگاه‌هایش به شمار می‌رود. پیش از این، مدل‌های Redmi K40 Pro و K40 Pro پلاس که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بودند، این آپدیت را دریافت کرده بودند.

آپدیت HyperOS در ردمی K40

بسته به‌روزرسانی جدید برای مدل استاندارد Redmi K40، نسخه ۱.۰.۳.۰.TKHCNXM با حجم ۱.۵ گیگابایت است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید این آپدیت برای نسخه استاندارد و نسخه گیمینگ ادیشن ردمی کی ۴۰، بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۳ ارائه شده است. این مشابه همان به‌روزرسانی است که دستگاه‌های قدیمی شیائومی مانند سری‌های Mi 10 و Mi 11 دریافت کردند. با وجود این، همچنان انتظار می‌رود سایر گوشی‌های سری K40 به‌روزرسانی HyperOS بر پایه اندروید ۱۴ را دریافت کنند.

آپدیت HyperOS ردمی K40

هایپراواس جایگزین رابط کاربری قدیمی MIUI در برخی مدل‌های گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو خواهد شد. این رابط کاربری جدید با چندین بهبود همراه است، اما شیائومی اشاره کرده که هدف اصلی این تغییر «یکپارچه‌سازی تمام دستگاه‌های اکوسیستم در یک چارچوب سیستمی واحد و یکپارچه» است. این امر باید امکان اتصال یکپارچه بین تمام دستگاه‌های شیائومی، ردمی و پوکو را فراهم کند؛ دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، بلندگوها، خودروها (در حال حاضر فقط در چین از طریق خودروی برقی جدید شیائومی SU7 EV) و موارد دیگر شامل این اکوسیستم می‌شوند. علاوه بر این، غول چینی وعده بهبودهای مبتنی بر هوش مصنوعی، راه‌اندازی سریع‌تر بوت و برنامه‌ها، ارتقای ویژگی‌های امنیتی و رابط کاربری ساده‌تر با اشغال فضای ذخیره‌سازی کمتر را داده است.

در گجت نیوز بخوانید:
آپدیت HyperOS مبتنی بر اندروید 14 برای گوشی شیائومی پوکو F4 منتشر شد آپدیت هایپر او اس برای شیائومی می ۱۰ منتشر شد؛ اما یک جای کار می‌لنگد! آپدیت اندروید 14 و HyperOS به یک گوشی قدیمی دیگر شیائومی هم رسید مقایسه ردمی کی ۴۰ با ریلمی جی تی نئو چرا سنسور اثر انگشت سری کی ۴۰ در کنار قرار گرفته است؟