نمایشگاه اینوتکس 2024

نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2024 با حضور همراه اول برگزار می‌شود

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام اینوتکس 2024 با حضور همراه اول و با محوریت ارائه راهکارها، سرویس‌ها و محصولات دیجیتال برگزار می‌شود.

سزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری موسوم به اینوتکس 2024 – INOTEX 2024 در روزهای سه شنبه 18 اردیبهشت ماه تا جمعه 21 اردیبهشت 1403 در پارک علم و فناوری پردیس تهران برگزار می‌شود. همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، ضمن حضور و مشارکت در این رویداد، از حامیان اصلی برگزاری این نمایشگاه نیز محسوب می‌شود. بزرگترین رویداد زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، جایی برای حضور سرمایه‌گذاران، تصمیم‌گیران و رهبران فناوری و نوآوری منطقه محسوب می‌شود. این رویداد با محوریت ارائه راهکارها، سرویس‌ها و محصولات دیجیتال برگزار خواهد شد.

جزئیات حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2024

بازدیدکنندگان می‌توانند در نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2024 از غرفه همراه اول دیدن کنند و از نزدیک با فعالیت‌ها و اقدامات صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی همراه فاند، حرکت اول (بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر همراه اول)، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری هاب بهشتی، هاب اصفهان و هاب شیراز و همچنین مرکز تحقیق و توسعه همراه اول آشنا شوند. مرکز تحقیق و توسعه همراه در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری در حوزه‌های دانش‌بنیان و تولید داخلی داشته و برای بومی‌سازی فناوری‌های نوظهور و کاربردی مانند راهکارهای XR که پروژه‌های جاری و اجرا شده بسیاری دارد، نقش‌آفرینی می‌کند.

بخش‌های متنوعی که در غرفه همراه اول در نمایشگاه اینوتکس حضور دارند، اقدامات خود در حوزه سرمایه‌گذاری‌های داخلی و حمایت از صاحبان ایده و دانش‌بنیان‌ها را تشریح می‌کنند. حرکت اول و هاب‌ها نیز با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری‌های پایه و پلتفرمی و ایده‌های نوین تجاری با محوریت شتاب‌دهی کسب‌وکارهای نوپا، قصد دارد در زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور، ارزش‌آفرینی کنند.

حضور حرکت اول، هاب‌های بهشتی، شیراز و اصفهان در نمایشگاه اینوتکس می‌تواند نویدبخش سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه نوآوری و کارآفرینی باشد. صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی همراه اول (همراه فاند) هم به‌تازگی به‌منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه مربوط به کسب‌وکار اصلی همراه اول راه‌اندازی شده و در این رویداد حاضر می‌شود.

رویدادهای حوزه فناوری و کارآفرینی، ابزاری مهم برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران محسوب می‌شوند و شرکت‌کنندگان چنین رویدادهایی می‌توانند ضمن افزایش مهارت‌های تخصصی خود، از فرصت‌هایی مانند شبکه‌سازی، دسترسی به منابع سرمایه، مربیان و متخصصان نیز بهره ببرند.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در بخش‌های جانبی INOTEX حضور دارد

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز در بخش رویدادها و بخش‌های جانبی نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2024 حضوری فعال دارد. این مرکز در روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 از ساعت 16:15 عصر در بخش استیج اینوتکس با سخنرانی فعالیت‌های نوآورانه در همراه اول، از ساعت 10 صبح روز 18 اردیبهشت ماه در بخش ایستگاه آینده با پنل شرکت‌های بزرگ و آینده اکوسیستم، از ساعت 15:30 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت در بخش ارائه نیازهای فناورانه (ریورس پیچ) در سالن سراج پارک فناوری پردیس و از ساعت 16:30 روز 19 اردیبهشت در بخش ایستگاه آینده با سخنرانی روندهای نوظهور در پذیرش هوش مصنوعی توسط کسب‌وکارهای ایرانی و در بخش جشنواره پیشگامان اینوتکس با موضوع رونمایی از مودم بومی 5G حضور دارد.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) با اهدافی مانند سرمایه‌گذاری، مشارکت و همکاری و همچنین گفت‌وگو و شبکه‌سازی در روزهای 18 تا 21 اردیبهشت 1403 در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌شود و همراه اول نیز در غرفه 304 سالن 3 از ساعت 10 صبح تا 18 عصر از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به عرصه فناوری‌های دیجیتال میزبانی می‌کند.

همچنین بخوانید:
همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه حضور پیدا کرد همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*