گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ، پرفروش ترین گوشی اندرویدی

گلکسی S24 Ultra، پرفروش ترین گوشی اندرویدی جهان شد

آمارهای سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهند که گوشی گلکسی S24 Ultra سامسونگ لقب پرفروش ترین گوشی اندرویدی جهان را تصاحب کرده است.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط شرکت کانترپوینت ریسرچ منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا به پرفروش ترین گوشی اندرویدی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

این گزارش سهم بازار ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش دنیا در این بازه زمانی را مشخص می‌کند. در حالی که عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در تمام پلتفرم‌ها به آیفون ۱۵ پرو مکس اپل می‌رسد، سه رتبه بعدی نیز در اختیار گوشی‌های اپل یعنی آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۴ قرار گرفته‌اند.

برای دیدن تصویر با سایز واقعی، روی آن کلیک کنید

۱۰ گوشی پرفروش سه‌ماهه ۲۰۲۴ و سه‌ماهه ۲۰۲۳

۱۰ گوشی پرفروش سه‌ماهه ۲۰۲۴ در چپ و سه‌ماهه ۲۰۲۳ در راست

با این حال، سامسونگ گلکسی S24 Ultra توانسته در بین گوشی‌های اندرویدی بازار، بیشترین فروش را داشته باشد. این آمار با توجه به تاریخ فروش آن، بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد. علیرغم عرضه دیرهنگام این گوشی در اواخر ژانویه، موفق به کسب ۱.۹ درصد از سهم بازار شده است.

علاوه بر این، دو گوشی هوشمند دیگر سامسونگ یعنی گلکسی A15 5G و گلکسی A54 نیز به ترتیب در رتبه‌های ششم و هفتم پرفروش‌ترین گوشی‌های این دوره قرار گرفته‌اند.

جنگ بزرگ اپل و سامسونگ در سال ۲۰۲۴

لیست ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش دنیا در سه ماهه اول ۲۰۲۴ تحت سلطه اپل و سامسونگ قرار دارد. نکته قابل توجه این است که برای اولین بار، نسخه پرو مکس در یک دوره غیرفصلی از اپل، موفق به کسب رتبه اول شده است.

از طرف دیگر، سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ با قرار گرفتن نسخه اولترا در رتبه پنجم و نسخه پایه در رتبه نهم، توانسته دو جایگاه را در بین ۱۰ گوشی برتر این لیست به خود اختصاص دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۴؛ کدام گلکسی مناسب شماست؟ پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۲۴؛ جای چینی‌ها حسابی خالی‌ است اندروید ۱۵ این قابلیت هوش مصنوعی گلکسی S24 اولترا سامسونگ را می‌دزدد افزایش خلاقیت و بهره‌وری با هوش مصنوعی و S Pen در گلکسی اس 24 اولترا آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*