فیلمبرداری حرفه ای با آیفون با اپلیکیشن Final Cut Camera

فیلمبرداری حرفه ای با آیفون به کمک اپلیکیشن جدید اپل جذاب‌تر می‌شود

اپلیکیشن جدید اپل امکان فیلمبرداری حرفه ای با آیفون و آیپد را فراهم می‌کند. در ادامه با امکانات اپلیکیشن Final Cut Camera آشنا شوید.

اپل در رویداد “Let Loose” خود از اپلیکیشن جدید Final Cut Camera برای آیفون و آیپد رونمایی کرد. این برنامه به‌طور عمده برای کار با برنامه Final Cut در آیپد طراحی شده است و از قابلیت Live Multicam پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد یک صحنه را از حداکثر چهار زاویه مختلف ضبط کنند.

این شرکت توضیح داد که Live Multicam می‌تواند به‌صورت بی‌سیم به حداکثر چهار دستگاه آیفون یا آیپد متصل شود و نمای کارگردانی از هر دوربین را به صورت real-time ارائه دهد. این برنامه به سرعت کلیپ‌های پیش‌نمایش قابل ویرایش را به Final Cut Pro برای آیپد ارسال می‌کند و فایل آن‌ها را با رزولوشن کامل در پس‌زمینه جایگزین می‌کند.

قابلیت Live Multicam در آیپد

قابلیت Live Multicam در آیپد

با این حال، نکته قابل توجه Final Cut Camera این است که می‌توانید از آن به صورت رایگان به‌عنوان یک اپلیکیشن فیلمبرداری حرفه ای مستقل در آیفون و آیپد با کنترل‌های دقیق دستی استفاده کنید. اپل اعلام کرده که برنامه Final Cut Camera اواخر بهار امسال در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Final Cut Camera چه امکاناتی برای فیلمبرداری حرفه ای دارد؟

فیلمبرداری حرفه ای با آیفون با اپلیکیشن Final Cut Camera

فیلمبرداری حرفه ای با آیفون با اپلیکیشن Final Cut Camera

این برنامه به شما تغییر دقیق در تنظیمات دوربین مانند تراز سفیدی، فوکوس دستی، سرعت شاتر و ISO را می‌دهد، در حالی که ویدیوهای خود را با زبرا و اندازه‌گیر صدا کنترل می‌کنید. هنگام کار با ویژگی Live Multicam، بسیاری از این تنظیمات را همچنین می‌توان برای هر فید دوربین زنده از Final Cut Pro 2 تنظیم کرد.

در این رویداد اپل از نسل جدید آیپد پرو با یک نمایشگر اولد و چیپست پیشرفته M4، آیپد ایر ۶ با چیپست M2 و نسخه بروز شده لوازم جانبی آیپد یعنی قلم اپل پنسل پرو و مجیک کیبورد نیز پرده ‌برداشت. اگر این وریداد را از دست داده‌اید، ما در مقاله به بررسی هرآنچه در کنفرانس Let Loose اپل رونمایی شد پرداخته‌ایم که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
۵ قابلیت اپلیکیشن دوربین آیفون که از آن‌ها بی‌خبرید ۱۴ ترفند مخفی دوربین آیفون برای عکاسی بهتر این تنظیمات، آیفون شما را به یک دوربین حرفه ای تبدیل می‌کنند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*