گوشی نوکیا ۳۲۱۰ جدید

گوشی نوکیا ۳۲۱۰ جدید رونمایی شد؛ ارزان قیمت و خاطره انگیز

گوشی نوکیا ۳۲۱۰ جدید، محصول سال ۲۰۲۴ برند نوکیا است که با سخت‌افزار به‌روز خود، جان دوباره‌ای به گوشی خاطره‌انگیز Nokia 3210 بخشیده است.

نوکیا با معرفی Nokia 3210 (2024) جانی دوباره به یکی از گوشی‌های کلاسیک قدیمی خود بخشیده است. اگرچه نامگذاری آن بر اساس مدل محبوب نوکیا ۳۲۱۰ از سال ۱۹۹۹ صورت گرفته، اما ظاهر این گوشی هوشمند جدید بیشتر با نوکیا ۶۳۱۰ (۲۰۲۴) که اخیراً معرفی شده، همخوانی دارد.

فیچر فون نوکیا ۳۲۱۰ (۲۰۲۴) از یک صفحه‌نمایش 2.4 اینچی TFT LCD با رزولوشن QVGA بهره می‌برد و دوربین اصلی آن نیز 2 مگاپیکسلی به‌همراه یک فلاش LED است. این گوشی با سیستم‌عامل S30 پلاس همراه با پشتیبانی از برنامه‌های ابری (Cloud Apps) کار می‌کند. پردازنده آن Unisoc T107 است که با 64 مگابایت رم و 128 مگابایت حافظه داخلی همراه شده و امکان ارتقاء حافظه تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه microSD وجود دارد.

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به بلوتوث نسخه 5، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، رادیو FM و بازی محبوب Snake اشاره کرد. همچنین باتری قابل تعویض 1450 میلی‌آمپر ساعتی آن از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

گوشی ساده نوکیا در رنگ‌های مشکی (Grunge)، طلایی (Y2K) و آبی (Subba) عرضه می‌شود و قیمت آن نیز 80 یورو تعیین شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی های جدید نوکیا با رنگ‌و‌بوی نوستالژیک و اینترنت 4G در راه‌اند داستان عجیب گوشی هایی که در ایران ساخته می‌شود اما روی جعبه ساخت ویتنام است