آپدیت One UI 7.0

آپدیت One UI 7.0 در راه است؛ تصویر تست روی گلکسی اس 24 اولترا منتشر شد

به‌زودی آپدیت One UI 7.0 سامسونگ از راه می‌رسد. تصویری از آزمایش آپدیت وان یو آی ۷ روی گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا فاش شده است.

آخرین به‌روزرسانی بزرگ رابط کاربری سامسونگ، آپدیت One UI 6.1 به شدت تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار داشت. این هوش مصنوعی در تمام بخش‌های سیستم، از کارهای ساده‌ای مثل نوشتن متن تا قابلیت‌های پیشرفته ویرایش تصویر، نفوذ کرده است. ما در مقاله‌ای به معرفی قابلیت های هوش مصنوعی آپدیت وان یو آی ۶.۱ پرداخته‌ایم که می‌توانید آن را بخوانید. حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که این قابلیت با «هوش مصنوعی ویدیویی» در One UI 6.1.1 گسترش پیدا می‌کند. اما نسخه بزرگ بعدی چه چیزهایی به همراه خواهد داشت؟

هنوز اطلاعاتی در این مورد نداریم، اما می‌دانیم که سامسونگ در حال حاضر مشغول آزمایش روی آپدیت One UI 7.0 است. تارون واتز، یک نسخه آزمایشی داخلی را کشف کرده است. نسخه‌های این نرم‌افزار S928BXXU2BXE2/S928BOXM2BXE2/S928BXXU2BXD4 هستند.

آپدیت One UI 7.0

کد S928 مربوط به گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ است و حرف “B” نشان می‌دهد که این یک نسخه اروپایی از این گوشی است. خبر خوب اینکه تمام مدل‌های اولترا،‌ حتی نسخه‌های اروپایی آن از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کنند. اما فرقی نمی‌کند، هر سه مدل سری اس ۲۴ برنامه به‌روزرسانی نرم‌افزاری مشابهی خواهند داشت.

خبرهای خوبی هم برای دارندگان گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ وجود دارد. آن‌ها نیز احتمالاً وان یو آی ۷ و اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رفت که سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ تنها ۳ به‌روزرسانی سیستم‌عامل دریافت کند و پشتیبانی نرم‌افزاری آن با اندروید ۱۴ تمام شود؛ اما سامسونگ با لطف خود این پشتیبانی را به ۴ به‌روزرسانی سیستم‌عامل افزایش داده است. بنابراین به نظر می‌رسد که گلکسی S21، قدیمی‌ترین نسل از گوشی‌های سامسونگ باشد که آپدیت One UI 7.0 را دریافت می‌کند. گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ نیز در همین شرایط قرار دارند (البته که آن‌ها کمی جدیدتر هستند).

آیا تحول بزرگ دیگری با آپدیت One UI 7.0 در راه است؟

احتمالاً بروزرسانی بزرگ بعدی وان یو آی اوایل سال آینده همراه با با سری گلکسی اس ۲۵ معرفی شود و سپس به مدل‌های قدیمی‌تر برسد. ما شنیده‌ایم که گلکسی اس ۲۵، مرزهای هوش مصنوعی موبایل را جابجا می‌کند. در همین حال، احتمالاً با فاش شدن اطلاعات بیشتری، بتوانیم حدس بزنیم که نسخه ۷.۰ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
ادغام هوش مصنوعی و باتری؛ حیله جدید سامسونگ برای شکست اپل ۳ شایعه در خصوص گلکسی اس ۲۵ که امیدواریم صحت داشته باشند تمام گجت هایی که سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*