تلویزیون های Mini-LED تی سی ال

تلویزیون های Mini-LED تی سی ال با ابعاد ۱۱۵ اینچی رونمایی شدند

مدل جدید تلویزیون های Mini-LED تی سی ال با بزرگ‌ترین سایز ۱۱۵ اینچی رونمایی شدند. این تلویزیون غول پیکر با نمایشگر درخشان خود بی‌رقیب است.

شرکت TCL روز دوشنبه علاوه بر معرفی تعدادی تلویزیون با ابعاد معقول و مقرون به صرفه در سال ۲۰۲۴، از یک تلویزیون عظیم، خیره‌کننده و باورنکردنی گران قیمت ۱۱۵ اینچی Mini-LED رونمایی کرد.

تلویزیون ۱۱۵ اینچی Mini-LED تی سی ال

تلویزیون QM89 تی‌سی‌ال با ابعاد ۱۱۵ اینچی نویدبخش یک تصویر بزرگ و در عین حال درخشان با حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت و ۲۰،۰۰۰ ناحیه کم‌نور محلی است. به‌طور معمول برای نمایشگرهایی با چنین ابعادی از پروژکتور استفاده می‌شود، اما QM89 از هر محصول دیگری روشن‌تر است و به‌گفته سازنده با هزینه ۲۰،۰۰۰ دلاری، این تلویزیون می‌تواند بدون افت کیفیت تصویر، سیستم سینمای خانگی شما را ارتقا دهد؛ اگرچه به‌شرطی که بخواهید چنین هزینه‌ای بکنید!

تلویزیون های Mini-LED تی سی ال

این شرکت همچنین قیمت جانشین مدل QM8 که در حال حاضر به‌عنوان بهترین تلویزیون تی سی ال شناخته می‌شود را نیز رونمایی کرده است. این تلویزیون Mini-LED تصویر روشن‌تری را با کنتراست بهتر و نور محلی دقیق‌تری نسبت به تلویزیون‌های LED ارائه می‌کند. مدل QM851 در حال حاضر تنها در ابعاد ۶۵ اینچی یا بزرگ‌تر عرضه می‌شود، اما مدل‌های پایین رده‌تر سری Q مانند QM65، QM68 و QM7 در اندازه‌های کوچک‌تر نیز موجود هستند.

تلویزیون های Mini-LED تی سی ال

علاوه بر مدل‌های رده بالا، TCL از تلویزیون‌های جدید سری S خود نیز رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها که با قیمت مناسب‌تر به بازار عرضه می‌شوند، از قابلیت‌های دیگر تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی بهره‌مند هستند. مدل S5 در اندازه‌های ۴۳ تا ۸۵ اینچ و با قیمت اولیه ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
تلویزیون های Mini-LED جدید TCL به‌زودی در بازار ایران تلویزیون TCL X11H تعریف جدیدی از درخشندگی ارائه می‌دهد تلویزیون جدید TCL با قیمت رقابتی، بازار ال جی و شیائومی را هدف گرفته است چرا تلویزیون های TCL اینقدر ارزان هستند و آیا ارزش خرید دارند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*