ویدیو تبلیغ سامسونگ در پاسخ به اپل

تبلیغ جدید سامسونگ باعث خشم اپل بازها می‌شود

سامسونگ در پاسخ به تبلیغ حاشیه‌ساز اخیر اپل، ویدیو تبلیغاتی جدیدی منتشر کرد. سامسونگ در این ویدیو پاسخی کوبنده به کوپرتینویی‌ها می‌دهد.

اپل با برگزاری رویداد Let Loose برای معرفی آیپد پرو جدید سر و صدای زیادی بین اخبار تکنولوژی به پا کرد و گذشته از خود محصولات، ویدیو تبلیغاتی کوپرتینویی‌ها هم حواشی تازه‌ای برای آن‌ها به وجود دارد. سامسونگ هم همیشه به روش‌های مختلف، چه ساخت ویدیو تبلیغاتی باشد و چه انتشار توییتی کوتاه، تلاش می‌کند رقیب اصلی خود یعنی اپل را به چالش بکشد و به‌تازگی با انتشار ویدیویی جدید دقیقاً به ویدیو تبلیغاتی اخیر اپل کنایه زد.

تبلیغ جدید سامسونگ در جواب به ویدیو اخیر اپل

در ویدیو تبلیغاتی جدید اپل تحت عنوان !Crush، یک پرس هیدرلویک در حال له‌کردن انواع و اقسام وسایل نظیر گیتار، گرامافون، مجسمه، کتاب و بازی‌های آرکید نمایش داده می‌شد و هدف از نمایش چنین صحنه‌ای تاکید بر این نکته بود که دستگاهی مثل آیپد همه این‌ها را یکجا ارائه می‌دهد و همچنین این‌که آیپد پرو باریک‌تر از همیشه شده است. در واقع به‌خاطر استفاده از پنل اولد و عدم نیاز به بک‌لایت ضخامت مدل‌های 11 و 13 اینچی آیپد پرو جدید از 5.3 میلی‌متر به 5.11 میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند.

این ویدیو اپل با واکنش‌های منفی مواجه شد و عده‌ای بر اساس آن کوپرتینویی‌ها را متهم به تلاش برای از بین بردن فرهنگ و هنر کردند. اپل هم در پاسخ به انتقادات، به‌صورت رسمی عذرخواهی کرد و اذعان داشت که در القای پیام مورد نظر خود دچار اشتباه شده‌اند. این شرکت حتی اعلام کرد که در تلاش برای جبران این سوء تفاهم، از این ویدیو برای تبلیغات در تلویزیون استفاده نخواهد کرد.

حالا سامسونگ با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی جدید که UnCrush نام دارد دقیقاً به حرکت تبلیغاتی اپل پاسخ داده است. در این ویدیو دختری به تصویر کشیده می‌شود که بعد از له شدن همه وسایل، گیتاری آسیب‌دیده را بر می‌دارد و با خواندن نوت‌های قطعه‌ای رو گلکسی تب S9 خود مشغول به زدن آن می‌شود. در انتهای این ویدیو هم متن «خلاقیت را نمی‌توان خرد کرد» به نمایش در می‌آید. حتی در کپشن توییت مربوط به این ویدیو نوشته شده است: «ما هیچ‌وقت خلاقیت را خرد نمی‌کنیم».

در نهایت نظر شما کاربران گجت نیوز درباره طعنه سامسونگ به اپل بابت ویدیو تبلیغاتی اخیر آن چیست؟

از دست ندهید:
آیپد پرو M4 در بنچمارک ها قدرتمندترین تراشه دسکتاپ اینتل را درهم کوبید گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 FE واقعی است؛ شواهدی جدید منتشر شد این گوشی چینی جدید احتمالا سلطان دوربین گوشی های موبایل در سال ۲۰۲۴ خواهد بود گوشی سونی اکسپریا 1 VI‌ اینجاست؛ سخت‌افزار رده‌بالا با یک دوربین دل‌پذیر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*