گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ

گلکسی بوک ۴ اج، لپ تاپ هوشمند سامسونگ اینجاست!

لپ تاپ گلکسی بوک ۴ اج – Galaxy Book4 Edge سامسونگ با هوش مصنوعی کوپایلوت، یک نمایشگر جذاب امولد و پردازنده‌های اسنپدراگون از راه رسید.

در رویداد شب گذشته سرفیس مایکروسافت، شاهد معرفی انبوهی از کامپیوترهای شخصی “Copilot Plus” بودیم. در میان این محصولات، سامسونگ با سه مدل از سری گلکسی بوک ۴ اج خوش درخشید: آن‌ها شامل یک مدل ۱۴ اینچی و دو مدل ۱۶ اینچی می‌شدند.

مشخصات فنی و قیمت گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ

قیمت پایه مدل ۱۴ اینچی گلکسی بوک ۴ اج از ۱,۳۴۹.۹۹ دلار شروع می‌شود. این مدل از پردازنده ۱۲ هسته‌ای اسنپدراگون X Elite با فرکانس پایه ۳.۴ گیگاهرتز و قابلیت افزایش تا ۴.۰ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت (قابل ارتقاء تا ۱ ترابایت) بهره می‌برد.

نمایشگر این مدل ۱۴ اینچی است و از پنل AMOLED لمسی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. همچنین این نمایشگر از HDR و VRR با پوشش ۱۲۰ درصدی از فضای رنگی P3 پشتیبانی می‌کند. گلکسی بوک ۴ اج ۱۴ اینچی دارای دو پورت USB 4 Type-C، یک درگاه HDMI 2.1 و یک جک هدفون ترکیبی است و تنها ۱.۱۷ کیلوگرم وزن دارد.

گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ

مدل ۱۶ اینچی لپ تاپ سامسونگ در دو نسخه عرضه می‌شود: یکی با قدرتمندترین پردازنده اسنپدراگون X Elite (با قابلیت افزایش فرکانس تا ۴.۲ گیگاهرتز) و ۱ ترابایت حافظه داخلی به قیمت ۱,۷۴۹.۹۹ دلار و دیگری با همان پردازنده مدل ۱۴ اینچی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۱,۴۴۹.۹۹ دلار. مشخصات نمایشگر این دو مدل مشابه مدل ۱۴ اینچی است، اما خب، طبیعتاً اندازه بزرگ‌تری دارند. علاوه بر دو پورت USB 4 Type-C، درگاه HDMI 2.1 و جک هدفون ترکیبی، مدل‌های ۱۶ اینچی هر کدام دارای یک پورت USB 3.2 Type-A و یک درگاه کارت حافظه microSD نیز هستند. وزن هر دو مدل هم ۱.۵ کیلوگرم است.

با توجه به مشخصات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ، به نظر می‌رسد حداکثر مقدار رم برای هر سه مدل ۱۶ گیگابایت است که حداقل مقدار مورد نیاز برای یک رایانه شخصی کوپایلوت پلاس است. شاید کمی ناامید کننده به نظر برسد، ولی این مدل‌ها شامل تراشه امنیتی Knox سامسونگ و مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی هستند که به اشتراک‌گذاری داده‌ها با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ کمک می‌کنند. پس می‌توان گفت، شاهد هم‌افزایی بی‌نظیری در این سری از محصولات سامسونگ هستیم!

در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ های جدید لنوو با پردازنده اسنپدراگونی و هوش مصنوعی اینجا هستند! ظهور هوش مصنوعی در لپ تاپ Acer Swift 14 AI با پردازنده‌های کوالکام سرفیس لپ تاپ جدید مایکروسافت با پردازنده‌های جدید اسنپدراگون از راه رسید سرفیس پرو جدید مایکروسافت با نمایشگر OLED و طعم خوش هوش مصنوعی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*