تیگو 8 پرومکس در تست های ایمنی

نتایج جالب تیگو 8 پرومکس در تست های ایمنی موسسه ANCAP

به‌تازگی نتایج عملکرد تیگو 8 پرومکس در تست های ایمنی موسسه ANCAP منتشر شده که محصول چری و مدیران خودرو در این تست‌ها عملکرد موفقی داشته است.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، موسسه ANCAP به‌عنوان نهاد بررسی ایمنی خودروها در استرالیا، نتایج عملکرد تیگو 8 پرومکس در تست های ایمنی خود را منتشر کرده است؛ نتایجی که حاکی از عملکرد جالب توجه این خودرو چینی در تست‌های ایمنی است.

عملکرد تیگو 8 پرومکس در تست های ایمنی ANCAP

موسسه ANCAP در جدیدترین گزارش خود، نتیجه عملکرد تیگو 8 پرومکس را در تست های ایمنی اعلام کرده و بر این اساس، این خودرو چینی موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است.

با توجه به استراتژی خودروسازان چینی جهت گسترش فعالیت خود در بازار استرالیا و نیوزیلند، نتایج تست های ANCAP که آزمون‌های آن در سطح بالاتری از چاینا انکپ قرار می‌گیرند، اهمیت زیادی برای چینی‌ها دارد.

نتایج جالب تیگو 8 پرومکس در تست های ایمنی موسسه ANCAP

طبیعتا کسب نتایج بهتر توسط خودروهای چینی در آزمون‌های ANCAP، می‌تواند به محبوبیت بیشتر خودروسازان چینی و فروش بیشتر محصولات آن‌ها کمک شایان توجهی کند. البته توجه داشته باشید که نسخه‌ای از تیگو 8 پرو مکس که در استرالیا مورد تست قرار گرفته، مجهز به ایربگ زانویی برای راننده و ایربگ میانی برای سرنشینان جلو است؛ اما این آپشن در نسخه‌های ارائه شده در بازار ایران وجود ندارد.

گفتنی است، تیگو 8 پرومکس در بخش فنی از یک موتور 2 لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت برخوردار است که 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور را تولید و از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به تمامی چرخ‌ها (AWD) می‌رساند.

تیگو 8 پرومکس در محور جلو خود از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی‌لینک یا چنداتصاله برخوردار است.

تیگو 8 پرومکس

از جمله امکانات این خودرو به‌عنوان یکی از پرآپشن‌ترین خودروهای بازار ایران باید به وجود شش کیسه هوای ده نقطه‌ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور، رادار خط‌خوان، هشدار برخورد از جلو، رادار تابلوخوان، کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، نور بالا اتوماتیک، رانندگی خودکار بین خطوط، سیستم کمکی در شرایط ترافیکی، دستیار صوتی هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن برای صندلی‌ها، سردکن صندلی‌های جلو، سامانه پایش فشار باد تایرها، فناوری LED چراغ‌ها، تریم داخلی چرم، نمایشگر سیستم مالتی‌مدیا، جلوآمپر دیجیتال، پشتیبانی از اپل کارپلی، پشتیبانی از اندروید اتو، سیستم صوتی حرفه‌ای، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف جلو، محفظه خنک‌کننده، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، نورپردازی کابین، سقف پانوراما و غیره اشاره کرد.

در نهایت شما را دعوت می‌کنیم مطالب معرفی و بررسی تیگو 9، آریزو 8 هیبریدی، آریزو 6 جی تی و تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی را در گجت نیوز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
حتما بخوانید:
تاریخ عرضه دنا جوانان ایران خودرو به بازار + قیمت و مشخصات فنی کیا EV3 مدل 2025 رسماً معرفی شد؛ دستپخت جدید کره‌ای‌ها برای تسخیر بازار خودرو این تویوتا لندکروزر قدیمی همچنان محبوب ترین ماشین پلیس ژاپن است مونتاژکاران ماشین چینی در ایران، ۳۰۰ برابر بیشتر از واردات خودرو ارز دریافت کرده‌اند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*