قیمت هایما 8S

هایما 8S هم گران شد؛ قیمت جدید در خرداد 1403

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین بخشنامه خود، قیمت جدید هایما 8S را اعلام کرد. هایما 8 اس با افزایش قیمت چشمگیری همراه بوده است.

هایما 8S جدیدترین خودرو کراس اوور مونتاژی ایران خودرو از این برند چینی است که حدود دو سال از معرفی رسمی آن توسط این شرکت می‌گذرد. حال قیمت جدید کارخانه ای این محصول چینی به‌تازگی اعلام شده است که در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام آن می‌پردازیم.

قیمت جدید هایما 8S در خرداد ۱۴۰۳

نرخ جدید این خودرو با افزایش ۹۳ میلیون تومانی به قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که تا پیش از این، قیمت کارخانه‌ای این محصول ۱ میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان بوده است. از مهم‌ترین رقبای این خودرو می‌توان به لاماری ایما و فونیکس اف ایکس اشاره کرد که شما می‌توانید مقایسه جامع این دو خودرو را نیز با عنوان مقایسه هایما 8S با فونیکس FX در گجت نیوز مطالعه نمایید.

مشخصات فنی و امکانات هایما ۸ اس

هایما 8S از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۹۲ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن‌متر بهره می‌برد. نیروی محرکه این خودرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن 8 ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت این خودرو نیز 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر بیان شده است. همچنین سیستم تعلیق هایما 8 اس در محور جلو مک فرسون و در محور عقب از نوع چند اتصاله مولتی لینک است.

نمای داخل هایما 8S

از جمله امکانات این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، سقف پانورامای برقی، صندلی‌های جلوی برقی با گرم‌کن، تریم داخلی چرم، ترمز پارک برقی و اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، جلوآمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک دو کاناله با فناوری پاک‌سازی هوای کابین، کلاستر تمام دیجیتال با قابلیت تنظیم طرح گرافیکی، فناوری LED چراغ‌ها و نوردهی با چرخاندن فرمان، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، اخطار پیشگیری از تصادف، ترمز اضطراری خودکار و رینگ آلومینیومی 19 اینچی اشاره کرد.

در پایان دعوت میکنیم که مطلب معرفی جدیدترین محصول مونتاژی آینده ایران خودرو با نام هایما 7X برقی را نیز مطالعه نمایید.

ویدیو مرتبط
از دست ندهید:
قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد تاریخ فروش و عرضه ریرا برقی ایران خودرو به بازار اعلام شد + مشخصات و قیمت احتمالی ایران خودرو امسال گیربکس اتوماتیک دو کلاچه می‌سازد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*